recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 55X8505
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony 55X8505

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 11:57
Ok det må være elgigantent der tager fejl.. (No wonder)

BTW nogen der ved omkring vægbeslag og ekstern strømforsyning?
Mvh.

Casper
Til top
phillipo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phillipo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:03
Jeg har lige købt, denne skærm. Den har twin tuner. dejlig skærm. Blu-ray og 4k netflix står (næsten for) skarpt ;) Jeg har ikke testet 3d delen, da jeg ikke har en 3d afspiller.

kan dog klart anbefale denne skærm, jeg købte den dog i fona for 9999 så 7999 er en meget skarp pris. 

Min skærm står på fødderne har endnu ikke besluttet om den skal op på væggen, så ved ikke om der skal et specielt sony beslag til. Der er ingen ekstern strøm til den, det er rent plug'n'play :)
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:05
philipo: Hvordan oplever du sort og kontrastniveau på dit nye TV? :)
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2004
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:07
Meget fristende tilbud...

Hvad med stikkene er de bagudvendte?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phillipo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:14
@Nexeren: Jeg kommer fra Pana 42 px-80 et billede jeg var okay tilfreds med, men Sort og kontrast er meget bedre. der er lidt støj omkring det med småt i reklamer, men det kan sagtens være mit yousee signal der er lidt svagt.... Jeg har lidt lys i højre hjørne ved fx netflix logo, som burde være helt sort, men har læst at ved let massage med en microfibre klud kan man reducere det, så det må jeg prøve....

@Sool: strøm sidder fast, knækker ned af. Analog stik, optisk, og internet stikker bagud - digital ud til siden
4 x hdmi, 3 x usb

Redigeret af phillipo - 02-Januar-2015 kl. 12:15
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:17
Tak for svaret.

En skam de ikke bare kan vende alle stik mod siden, vil gerne have det på væg, og vil gerne kable det til internettet.

Vil du vurdere det som noget som kunne blive et problem ved ophængning på væg?

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phillipo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:22
@Sool: mit net kabel stikker ca 1½ cm og optisk lidt mindre, så det afhænger jo næsten af hvor dybt dit vægophæng kommer til at være.  
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 12:59
Ja det burde ikke være et problem, kunne sætte et vinklet stik på så
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 13:49
Er der ikke wifi? Men det er måske for svagt til Netflix 4K?
Mvh.

Casper
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér phillipo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 14:04
Der er Wi-Fi, men min router står lige ved siden af mit tv, så jeg har bare kablet det. Har ikke prøvet Netflix 4K over Wi-Fi.

Kan godt prøve senere, men lige pt har mine drenge overtaget det og ser "Walking with dinosaures"....
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 14:08
Slettet - overhalet indlæg Smile

Mvh. Jørgensen

Redigeret af Jørgensen - 02-Januar-2015 kl. 14:17
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 16:04
Gad vide, hvordan IPS-panelet på dette TV performer kontra 800-seriens VA-paneler? Her tænker jeg på sort-niveau.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu