|
Sony 55X8505 |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok det må være elgigantent der tager fejl.. (No wonder)
BTW nogen der ved omkring vægbeslag og ekstern strømforsyning? |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
phillipo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Jeg har lige købt, denne skærm. Den har twin tuner. dejlig skærm. Blu-ray og 4k netflix står (næsten for) skarpt ;) Jeg har ikke testet 3d delen, da jeg ikke har en 3d afspiller.
kan dog klart anbefale denne skærm, jeg købte den dog i fona for 9999 så 7999 er en meget skarp pris. Min skærm står på fødderne har endnu ikke besluttet om den skal op på væggen, så ved ikke om der skal et specielt sony beslag til. Der er ingen ekstern strøm til den, det er rent plug'n'play :)
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
philipo: Hvordan oplever du sort og kontrastniveau på dit nye TV? :)
|
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Meget fristende tilbud...
Hvad med stikkene er de bagudvendte?
|
|
![]() |
|
phillipo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
@Nexeren: Jeg kommer fra Pana 42 px-80 et billede jeg var okay tilfreds med, men Sort og kontrast er meget bedre. der er lidt støj omkring det med småt i reklamer, men det kan sagtens være mit yousee signal der er lidt svagt.... Jeg har lidt lys i højre hjørne ved fx netflix logo, som burde være helt sort, men har læst at ved let massage med en microfibre klud kan man reducere det, så det må jeg prøve....
@Sool: strøm sidder fast, knækker ned af. Analog stik, optisk, og internet stikker bagud - digital ud til siden 4 x hdmi, 3 x usb
Redigeret af phillipo - 02-Januar-2015 kl. 12:15 |
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Tak for svaret. En skam de ikke bare kan vende alle stik mod siden, vil gerne have det på væg, og vil gerne kable det til internettet. Vil du vurdere det som noget som kunne blive et problem ved ophængning på væg? |
|
![]() |
|
@Sool: mit net kabel stikker ca 1½ cm og optisk lidt mindre, så det afhænger jo næsten af hvor dybt dit vægophæng kommer til at være.
|
|
![]() |
|
Ja det burde ikke være et problem, kunne sætte et vinklet stik på så
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Er der ikke wifi? Men det er måske for svagt til Netflix 4K?
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Der er Wi-Fi, men min router står lige ved siden af mit tv, så jeg har bare kablet det. Har ikke prøvet Netflix 4K over Wi-Fi.
Kan godt prøve senere, men lige pt har mine drenge overtaget det og ser "Walking with dinosaures"....
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Slettet - overhalet indlæg
![]() Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 02-Januar-2015 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Gad vide, hvordan IPS-panelet på dette TV performer kontra 800-seriens VA-paneler? Her tænker jeg på sort-niveau.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |