|
Sony 55X8505 |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne også godt tænke mig at se en sammenligning.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hvis du mener AX800 serien, så kan Sony modellen ikke være med
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hother, jeg mente faktisk SONYs egen 800-serie, men jeg kan godt se, at jeg skulle have været mere præcis. :)
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Men , alt andet lige , 8000kr for et Sony 55" 4K der er Netflix 4K kompatibelt er vildt billigt.
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Ja, jeg synes heller ikke der kan være så meget at betænke sig på. Så det tidligere i dag i en kalibreret udgave, det stod knurre mig flot
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det er jeg enig i. Men de anmeldelser jeg har læst, nævner ALLE sort-niveauet som et minus - altså ikke på et katastrofalt niveau. Spørgsmålet er bare sammenlignet med hvad? Er det i forhold til storebror 9005B? Pana AX-800, de billigere 600-serier fra Pana og Sony eller Sonys egen 800-serie?
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Så det i Elgigantent og der hakkede panorama, måske det bare ikke er indstillet korrekt? Har ikke læst det i nogle anmeldelser..
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Hother: Ja, jeg synes heller ikke der kan være så meget at betænke sig på. Så det tidligere i dag i en kalibreret udgave, det stod knurre mig flot ![]() --------------------------------------------------------
Hvor var det henne du så det kalibreret? :)Har selv en 65" samme model, som jeg overvejer at få kalibreret. Med en kalibrering bør det performe bedre end deres topmodel, ukalibreret, som stadig koster næsten dobbelt så meget. Synes det performer super fint med HD materiale (Blu-ray), men kunne være bedre med SD. Redigeret af vasif - 02-Januar-2015 kl. 17:01 |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Det jeg har læst om det er at det ikke er helt så god til sort som konkurenterne i samme segment (4k mellemklasse)
men til 8 k tror jeg sgutte du finder noget bedre. tænker det bla er samsung 7505 , pana ax800 du skal måle det mod og de er begge noget dyrere pt |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
sobo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg var som Kief i elgiganten i dag og oplevede også at det hakkede (chokerende) meget ved panorering. Så meget at jeg skuffet tog hjem uden ny skærm og med en konklusion om at så må min px80 holde et par år mere. Sælgeren sagde at det var fordi den kun havde single scan, og ikke doublescan (som den LG som han så gerne ville sælge i stedet for). Nogen der kan be- eller afkræfte at en Sony skærm til 8000 kr i 2015 virkelig ikke kan håndtere panoreringer uden hakken?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sælgeren var en idiot! Typisk, nær det vil sælge noget andet, med bedre provision!!!
Selvfølgelig kan Sony'en panorere, så det ikke hakker! Det handler om indstilling. M.v.h. |
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
De havde vel sat Philips-demoen på...
Redigeret af Thomas Jensen - 02-Januar-2015 kl. 18:15 |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |