|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
Jeg har et 46" og sidder 2,8 meter fra det. Når jeg ser SD vil jeg nødig sidde tættere på.
Derfor ville jeg ikke købe et 60" hvis jeg var dig og da slet ikke et EX500. 55" tror jeg også bliver for stort, men det er jo dig der skal vælge ![]() Hvis det udelukkende skal bruges til dvd/bluray kunne 55 måske godt gå an. |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
ups, du skrev jo ex700 ![]() |
|
![]() |
|
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Så køber jeg vel det 55" :)
Takker for jeres tanker omkring det her, folkens :) |
|
Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
|
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Jeg har ihvertfald ikke fortrudt mit 60" køb, når jeg ser SD kvalitet fra yousee og jeg sidder også præcis 3 meter væk derfra. Men mit er også et Pioneer KRP-600M, så det har helt sikkert også en del at sige. Ifølge flere af mine venner, som skal til at købe nyt tv, så er de faktisk blevet i tvivl om de kan nøjes med et 50" efter de har set nogle bluray film på mit 60" fra 3 meters afstand. De vendede sig også hurtig til størrelsen. Lige nu havde jeg ikke noget imod et 65"
![]() |
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Men jo flere tommer jo bedre skal skærmen også være
skulle i hvertfald ikke se SD på en 60 tommer ex700 fra 3 meter afstand
|
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Det er altså ikke et Prosonic. der spørges om her.
Vi taler om et mid-range TV fra Sony, som har ry for at lave gode TV.
Min erfaring med Sony er de godt kan løse opgaven, selv om du nok er nødt til at justere lidt på fabriksindstillingerne først.
Det kan da godt være at Panasonics topmodel er lidt bedre, men i god størrelse kommer du af med 35 - 40K.
Uden at kende dig og din stue, så tror jeg, du vil blive glad for 60".
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() |
mgmg enig
Det de andre skriver er sgu noget pjat, jeg ville da nødigt skulle sidde over 3 meter væk, selv for en 60", og uden at have set den, tror jeg altså ikke Sonyén fejler noget i billede kvalitet. |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
sidder 3 meter fra et 92" lærred det fungere fint, men det er også noget helt andet.
er du nede i en 55" så skal du måske tænke over de bedre 50" displays som f.eks. VT20 du kan få som alternativ. Men jeg må indrømme ville nok ikke købe et så stort tv til så kort en afstand. det bliver for dominerende så står valget mellem 55 og 60" og kun det tv... så tror jeg personligt jeg ville nøjes med en 55" for at spare de 7000kr. omend forskellen ikke er ingenting. der er faktisk meget forskel på 55 og 60"
|
|
![]() |
|
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
![]() |
60ex700 er et rigtigt godt tv både til sd og hd. en af mine venner har købt et og det er rigtig godt, spc til blu-ray der er det for fedt. og med zaptor er billed rigtig godt
|
|
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Efter jeg har luret Sony's KDL-52NX800 af, har jeg fundet ud af, at Digital TV materiale lige går an på 4 meters siddeafstand. Tættere ville simpelthen forringe oplevelsen af kvaliteten. Digital TV står virkelig flot på både 52NX800 og 46HX700 og HD materiale perfekt, men jeg ville nødigt se TV på 2,5 til 3 meters afstand på 52".
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
jobs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Rigtig god feedback i den her tråd! Takker for vildt :)
Bare for at være RIGTIG træls, har konen bevilget mig flere penge at lege med, så jeg lurer nu på disse 2 SONY skærme, da de har 3D, og jeg dermed kan benytte min PS3 som Blue-Ray og 3D afspiller. http://www.sony.dk/comparison/kdl52hx900aep/kdl52lx900aep Er der nogen der ved om/hvornår de kommer til landet, og til hvilken pris? Kan simpelthen ikke finde dem nogen steder. Redigeret af jobs - 08-Juni-2010 kl. 10:45 |
|
Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
De skulle komme i Juli. Der kommer ihvertfald HX-800 modellerne, og da det er 3D, er mit gæt at de andre 3D skærme følger med.
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |