|
Sony 65XF9005 - DR TV intet netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2020 kl. 22:41 |
Jeg er så småt ved at være ret træt af mit Sony 65XF9005.
Nu driller DR TV app'en - den vil ikke starte og melder at der ikke er noget netværk. Men andre app der kræver netværk virker fint, og netværksstatus bekræfter også internetforbindelse. Er der andre der oplever samme problem? (Nyeste firmware er installeret og genstart løser ikke problemet)
Redigeret af Preps - 29-Januar-2020 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvornår opstod fejlen? DRTV på Sony TV er et link til DR's HbbTV-del. Den blev opgraderet i november 2019, hvorefter mange har oplevet problemer.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Det er indenfor den seneste måned og det er meget tilfældigt hvornår det virker. Jeg kan ikke finde nogle sammenhænge imellem genstart af tv, forudgående brug af andre apps mht hvornår det virker og ikke virker. I går da jeg oprettede denne tråd kun jeg f.eks ikke få det til at virke uanset hvad jeg prøvede.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
DR har ændret ting fra deres ende, så der kan eventuelt være sammenfald med dine oplevelser.
Se eventuelt denne efterhånden lange tråd om problemerne: https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=48960
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Tak for hjælpen Rasmus, den kigger jeg igennem
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |