recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 65XF9005 - input banner bliver fremme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony 65XF9005 - input banner bliver fremme

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony 65XF9005 - input banner bliver fremme
    Sendt: 21-December-2019 kl. 17:49
Jeg har et træls problem med at Input banner bliver fremme når jeg skifter til min Shield, som sidder på HDMI 3 / ARC. Det forsvinder ikke af sig selv som det gør når jeg f.eks skifter tilbage til digital.

Er der andre der oplever samme problem?

Shield går igennem min Anthem MRX710, og kører derfor kun 1080p.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 21:58
Hvis du anvender shield direkte på tv udenom din Anthem så har du ikke problemet vel?
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 22:32
Hvorfor kun 1080P??
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Hvis du anvender shield direkte på tv udenom din Anthem så har du ikke problemet vel?

Det har jeg ikke prøvet endnu, men prøver det i løbet af de næste dage. 
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Hvorfor kun 1080P??
Min receiver understøtter kun passtrough i 1080
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 23:05
 Er der ikke en funktion på Remoten der f.eks hedder exit.? Den skulle kunne lukke for OSD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 23:34
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Er der ikke en funktion på Remoten der f.eks hedder exit.? Den skulle kunne lukke for OSD.
Det er en "Back knap" på min, og det hjælper ikke 

EDIT: jeg kan se der sør'me er en exit knap for oven på fjernbetjeningen, men den har ingen funktion på dette problem.


Redigeret af Preps - 22-December-2019 kl. 13:35
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 23:36
Har du prøvet det her?


Jeg mener jeg fjernede banneret helt som de skriver her


Redigeret af Berdel - 21-December-2019 kl. 23:37
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 23:53
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Har du prøvet det her?


Jeg mener jeg fjernede banneret helt som de skriver her

Tak for linket, jeg har godt læst tråden og prøvet forslaget, men det har desværre ikke hjulpet på problemet. 

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 09:35
Input banner.... Er det den info der kommer frem når der skiftes indgang? F. eks. HDMI 2 (forsvinder så kort efter).

Jeg havde problemer med at den info poppede op med jævne mellemrum. 

Jeg slog permanent info fra.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Input banner.... Er det den info der kommer frem når der skiftes indgang? F. eks. HDMI 2 (forsvinder så kort efter).

Jeg havde problemer med at den info poppede op med jævne mellemrum. 

Jeg slog permanent info fra.

Ja lige præcis, jeg har dog ikke haft nogle problemer med at den popper op ind imellem. Det er kun ved skift af indgang til HDMI 3. 

Hvor slog du det fra? 

Jeg har slået infobanner fra under kanalopsætning fra. Men det er ikke nok. 

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 11:42
Hvorfor har du ikke shield direkte i tv?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu