|
Sony 65XF9005 - input banner bliver fremme |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg oplever det også ved almindelig brug dvb T jeg bruger back knappen.
Men det er spøjst at den ikke forsvinder af sig selv. Mvh Michael
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
|
Jeg tror det var noget lign. det her: Home->settings->channel settings->infobar->off Så nu skriver den aldrig hvilken indgang der vælges men hellere det, end at info popper op hele tiden.
Redigeret af kaizer - 22-December-2019 kl. 12:18 |
||
![]() |
||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
|
Jeg kan ikke få alle lydformater tilbage til receiveren via ARC, har du en løsning på det, så vil det være fedt?
|
||
![]() |
||
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
|
Det er samme sted jeg har slået det fra. Det må være receiveren der er skyld i det. Men i øvrigt mega arrogant af Sony de ikke løser problemet, det har stået på i nogle år nu, på mange forskellige tv modeller. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |