recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 65XF9005 - input banner bliver fremme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony 65XF9005 - input banner bliver fremme

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 12:03
jeg oplever det også ved almindelig brug  dvb T   jeg bruger back knappen.
    Men det er spøjst at den ikke forsvinder af sig selv. 

Mvh Michael 
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Preps Preps skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Input banner.... Er det den info der kommer frem når der skiftes indgang? F. eks. HDMI 2 (forsvinder så kort efter).

Jeg havde problemer med at den info poppede op med jævne mellemrum. 

Jeg slog permanent info fra.

Ja lige præcis, jeg har dog ikke haft nogle problemer med at den popper op ind imellem. Det er kun ved skift af indgang til HDMI 3. 

Hvor slog du det fra? 

Jeg har slået infobanner fra under kanalopsætning fra. Men det er ikke nok. 


Jeg tror det var noget lign. det her: Home->settings->channel settings->infobar->off

Så nu skriver den aldrig hvilken indgang der vælges men hellere det, end at info popper op hele tiden.


Redigeret af kaizer - 22-December-2019 kl. 12:18
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor har du ikke shield direkte i tv?


Klaus

Jeg kan ikke få alle lydformater tilbage til receiveren via ARC, har du en løsning på det, så vil det være fedt?
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2019 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg tror det var noget lign. det her: Home->settings->channel settings->infobar->off


Det er samme sted jeg har slået det fra. Det må være receiveren der er skyld i det.

Men i øvrigt mega arrogant af Sony de ikke løser problemet, det har stået på i nogle år nu, på mange forskellige tv modeller.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu