recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony A1 og Boxer problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony A1 og Boxer problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Laurel&Hardy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-August-2009
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laurel&Hardy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony A1 og Boxer problem
    Sendt: 09-Februar-2019 kl. 10:31
Hej alle
 
Jeg har et ½ år gammelt Sony KD55A1 OLED tv, som jeg siden jul har måttet resette 3 gange til fabriksindstilling, for at kunne se tv programmerne fra Boxer! Første gang det skete hjalp en ansat fra Boxer mig med at få det til at køre igen. CA modulet er et CA+ som det skal være og er magen til det i soveværelset som bruges i et Samsung tv, der har aldrig været problemer med Samsung tvet og begge kort virker upåklageligt i dette.
 
Sony tvet har nyeste software version og kørte de første 5 måneder uden problemer. I går døde forbindelsen under noget Youtube internet kiggeri og samtidigt virkede CA+ modulet heller ikke længere. I dag skal jeg så have resat tv et igen igen.
 
Nogen som har et godt råd? Ouch
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2019 kl. 10:42
Køb et CA uden +
Det lader til at det virker uden problemer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu