|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim Andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 15-December-2009 kl. 18:26 |
Jeg er på udkig efter en blu-ray afspiller. Gerne fra sony, da jeg også har et Sony TV (ikke at det er livsnødvendigt). Og den må meget gerne være kodefri på DVD-delen så jeg kan se alle slags DVDer.
Jeg har dog tidligere være ude for at DVD afspillere fra Sony, godt kunne være lidt strenge hvad angår alle andre DVDer end region 1, så ved ikke om deres blu-ray afspillere har samme "problem". Hvis ikke der findes nogle fra Sony som helt opfylder kravet har jeg også kigget lidt på denne fra Panasonic: http://sparshop.dk/optagere-og-afspillere-83/blu-ray-82/panasonic-dmp-bd60-1664.html?category=82&sort=default Men hvad siger folket? Har i nogle gode forslag, eller erfaringer med Panasonic BD60? |
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Kan kun nævne at der er flere af Sony's og Panasonic's afspillere der godt kan gøres kodefri på DVD delen, det kan man med en remote fra dvdchips.co.uk , en forhandler af kodefri løsninger at jeg har flere gode erfaringer med til ihvertfald Panasonic harddisk optagere.
Panasonic DMP-BD60 er med i deres udvalg af maskiner der kan regions knækkes til DVD med en af deres remotes ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |