recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony BD player til 1260,- KR!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony BD player til 1260,- KR!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2008 kl. 21:56

Oprindeligt skrevet af andromedia andromedia skrev:

Feks koster en Sony s350 Blu-ray afspiller ca 160GBP i de Engelske netbutikker. Pundet ligger pt i kr 7,89, så det giver altså en pris på 1260 danske kroner. Den billigste pris i DK er i øjeblikket 1849kr ifølge hifipriser. En besparelse på ca 46%

Bare for at være flueknepper, så er det en besparelse på 32%, ikke 46. Den danske pris er derimod 46% over den engelske.

Til top
andromedia Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2008
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2008 kl. 23:56
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Feks koster en Sony s350 Blu-ray afspiller ca 160GBP i de Engelske netbutikker. Pundet ligger pt i kr 7,89, så det giver altså en pris på 1260 danske kroner. Den billigste pris i DK er i øjeblikket 1849kr ifølge hifipriser. En besparelse på ca 46%

Bare for at være flueknepper, så er det en besparelse på 32%, ikke 46. Den danske pris er derimod 46% over den engelske.

Whoops! Det har du ret i 
Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 10:47

hhmm pund kursen er lav og det er godt for de som køber men ikke for dem der sælger i England  og har desværre kostet 8 kolegaer jobbet pt.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af mach3 mach3 skrev:

spørgsmål: kan man tage til london på ferie og så samtidigt købe en bluray afspiller med hjem? moms, told, afgifter osv?

Ja, det må jeg så give dig ret i. Efter at have kontaktet flere UK leverandører er der ikke nogen som kan/vil levere til Danmark.
Kursen på pundet er ellers helt nede i 7,56 nu, så de 160 pund ville bliver til 1209 dkr.

Måske skulle man kigge på de Svenske shops istedet. Den Svenske krone er også styrtdykket.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 21:36
Så fik jeg endelig købt mig en s350'er. Den kostede 179 pund. Desværre er pundet steget lidt i mellemtiden, så prisen blev ca 1500,- danske kroner.
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af ZuluKongen ZuluKongen skrev:

hhmm pund kursen er lav og det er godt for de som køber men ikke for dem der sælger i England  og har desværre kostet 8 kolegaer jobbet pt.

Det er egentligt omvendt. Det er nedgangen i den engelske økonomi der presser beskæftigelsen og pundet. Det lave pund har derimod isoleret set en positiv effekt for beskæftigelsen.  

Til top
lunde Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2006
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 22:33

Så fik jeg endelig købt mig en s350'er. Den kostede 179 pund. Desværre er pundet steget lidt i mellemtiden, så prisen blev ca 1500,- danske kroner.

Nu hvor du har købt din i udlandet, hvordan så med garanti osv? Hvis der nu er noget galt ved levering, eller bliver noget inden for garanti perioden?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 23:03
Sony har en verdensomspændende garanti. Men jeg tror nok den kun gælder i et år, men jeg har ikke undersøgt det.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu