recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony BDP s350 vil ikke afspille
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony BDP s350 vil ikke afspille

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MariaR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2021
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MariaR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony BDP s350 vil ikke afspille
    Sendt: 31-Maj-2021 kl. 22:35
hej!
Håber i kan hjælpe en ikke særlig teknisk person :-D
Jeg har netop for første gang købt en serie på Blu-ray, vil sætte den på her til aften men min afspiller vil ikke afspille den. 
Den har spiller Blu-ray før (har købt afspilleren af mine forældre) men det er første gang jeg prøver. 
Den siger: Kan ikke afspille denne disk (ukendt) 

Har forsøgt at søge rundt på nettet (igen ikke særlig teknisk anlagt) hvor der står noget om opdatering, men modellen er rimelig gammel kan jeg overhovedet opdater den,og i så fald hvordan?
Skal jeg bare købe en ny eller kan jeg få den til at afspille?

På forhånd tak for hjæpen. Vh. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 22:47
Du skal sætte den til din router med et kabel beregnet til det. Og så søge inde i menuen efter opdatering.
Til top
MariaR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2021
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MariaR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 22:57
tror med 98% sikkerhed jeg ikke har kablet. 
Kan man købe det et sted sådan løst? 
Kunne du evt sende et link 😅
Og jeg bliver nød til at spørge dumt men skal jeg sætte min afspiller til et kapel til routeren imens den er sat til tv’et eller hvor kan jeg finde menuen? 😅
Tak for hjælpen 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:02
 Modellen er 12 år gammel, så det er ikke videre sandsynligt at der er en opdatering.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MariaR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2021
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MariaR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:04
okay, tak for svar. 
Hmm... så tænker jeg bare skal købe en ny. 
Men nu hvor vi er ved det - hvor tit skal en Blu Ray afspiller opdateres? Bare sådan cirkus? 
Har aldrig ejet en før nu, så derfor jeg lige spørger 😄
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:06
Det er ikke helt enkelt. Hvis dine forældre aldrig har haft den sat til router, skal du inde i menuen køre opsætning til netforbindelse. Alt skal foretages mens den er sat til TV’et, så du kan se menuen. Kablet er et alm cat6 netværkskabel, som kan købes hos harald nyborg eller AVCables.dk
Til top
MariaR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2021
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MariaR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:06
og det er bare sjovt. Den virkede for ikke så længe siden ved mine forældre. Så købte jeg den. Har ikke brugt den til andet end dvd indtil nu, virker uden problemer. Men argh bare pisse irriterende Blu Ray ikke fungere mere....
Til top
MariaR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2021
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MariaR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:07
tak for svar. 
Jeg blev lidt klogere ihvertfald. Tak ☺️
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Modellen er 12 år gammel, så det er ikke videre sandsynligt at der er en opdatering.
Der ligger en opdatering fra 2012, så det er da muligt den ikke mere er god nok. Og man kan vel købe en ny Sony for en 5-600kr.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:09
 De opdatere så ofte der er en opdatering, men det er næppe mere end 1-2 gange inden for et par år, så kommer der ikke flere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af MariaR MariaR skrev:

og det er bare sjovt. Den virkede for ikke så længe siden ved mine forældre. Så købte jeg den. Har ikke brugt den til andet end dvd indtil nu, virker uden problemer. Men argh bare pisse irriterende Blu Ray ikke fungere mere....
Arh, jeg tror faktisk at bluray laseren er stået af så. Den kan stadigvæk godt afspille dvd, da der sidder to lasere i den.
Ja du skal ha købt en ny.


Redigeret af Munch - 31-Maj-2021 kl. 23:11
Til top
MariaR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2021
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MariaR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:14
okay. Tusind tak for hjælpen ☺️
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu