|
Sony BDP s350 vil ikke afspille |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
MariaR
Ny bruger Oprettet: 31-Maj-2021 Sted: Dk Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2021 kl. 22:35 |
hej!
Håber i kan hjælpe en ikke særlig teknisk person :-D Jeg har netop for første gang købt en serie på Blu-ray, vil sætte den på her til aften men min afspiller vil ikke afspille den. Den har spiller Blu-ray før (har købt afspilleren af mine forældre) men det er første gang jeg prøver. Den siger: Kan ikke afspille denne disk (ukendt) Har forsøgt at søge rundt på nettet (igen ikke særlig teknisk anlagt) hvor der står noget om opdatering, men modellen er rimelig gammel kan jeg overhovedet opdater den,og i så fald hvordan? Skal jeg bare købe en ny eller kan jeg få den til at afspille? På forhånd tak for hjæpen. Vh.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4676 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal sætte den til din router med et kabel beregnet til det. Og så søge inde i menuen efter opdatering.
|
|
MariaR
Funktioner
Tak(0)
|
tror med 98% sikkerhed jeg ikke har kablet.
Kan man købe det et sted sådan løst? Kunne du evt sende et link 😅 Og jeg bliver nød til at spørge dumt men skal jeg sætte min afspiller til et kapel til routeren imens den er sat til tv’et eller hvor kan jeg finde menuen? 😅 Tak for hjælpen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Modellen er 12 år gammel, så det er ikke videre sandsynligt at der er en opdatering.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
MariaR
Funktioner
Tak(0)
|
okay, tak for svar.
Hmm... så tænker jeg bare skal købe en ny. Men nu hvor vi er ved det - hvor tit skal en Blu Ray afspiller opdateres? Bare sådan cirkus? Har aldrig ejet en før nu, så derfor jeg lige spørger 😄
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke helt enkelt. Hvis dine forældre aldrig har haft den sat til router, skal du inde i menuen køre opsætning til netforbindelse. Alt skal foretages mens den er sat til TV’et, så du kan se menuen. Kablet er et alm cat6 netværkskabel, som kan købes hos harald nyborg eller AVCables.dk
|
|
MariaR
Funktioner
Tak(0)
|
og det er bare sjovt. Den virkede for ikke så længe siden ved mine forældre. Så købte jeg den. Har ikke brugt den til andet end dvd indtil nu, virker uden problemer. Men argh bare pisse irriterende Blu Ray ikke fungere mere....
|
|
MariaR
Funktioner
Tak(0)
|
tak for svar.
Jeg blev lidt klogere ihvertfald. Tak ☺️
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Der ligger en opdatering fra 2012, så det er da muligt den ikke mere er god nok. Og man kan vel købe en ny Sony for en 5-600kr.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
De opdatere så ofte der er en opdatering, men det er næppe mere end 1-2 gange inden for et par år, så kommer der ikke flere.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Arh, jeg tror faktisk at bluray laseren er stået af så. Den kan stadigvæk godt afspille dvd, da der sidder to lasere i den. Ja du skal ha købt en ny.
Redigeret af Munch - 31-Maj-2021 kl. 23:11 |
|
MariaR
Funktioner
Tak(0)
|
okay. Tusind tak for hjælpen ☺️
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |