recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony BDP s350 vil ikke afspille
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony BDP s350 vil ikke afspille

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2021 kl. 23:17
Det var så lidt, du kan sagtens finde en ny til under 1000kr. Når den skal sættes til, blir du guidet igennem opsætning til nettilslutning. Og her kommer nye opdateringer automatisk ikke ret ofte, måske hvert andet år.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 08:40
Oprindeligt skrevet af MariaR MariaR skrev:

hej!
Håber i kan hjælpe en ikke særlig teknisk person :-D
Jeg har netop for første gang købt en serie på Blu-ray, vil sætte den på her til aften men min afspiller vil ikke afspille den. 
Den har spiller Blu-ray før (har købt afspilleren af mine forældre) men det er første gang jeg prøver. 
Den siger: Kan ikke afspille denne disk (ukendt) 
.....
Prøv evt at låne en anden Blu-ray af dine forældre eller andre, for at se om det er et problem specielt med din serie.
Mvh. JørgenT
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af MariaR MariaR skrev:

og det er bare sjovt. Den virkede for ikke så længe siden ved mine forældre. Så købte jeg den. Har ikke brugt den til andet end dvd indtil nu, virker uden problemer. Men argh bare pisse irriterende Blu Ray ikke fungere mere....
Arh, jeg tror faktisk at bluray laseren er stået af så. Den kan stadigvæk godt afspille dvd, da der sidder to lasere i den.
Ja du skal ha købt en ny.
Ikke nødvendigtvis.

Nogle skiver har en nyere sikkerhed og derfor skal afspilleren opdateres.

Der skal bare et ganske almindelig netværkskabel mellem afspiller og router og så kan du se om der er en opdatering. https://www.harald-nyborg.dk/produkt/netvaerkskabel-cat6-5m-utp

Fåes også i andre længder. 


Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Prøv evt at låne en anden Blu-ray af dine forældre eller andre, for at se om det er et problem specielt med din serie.

Bedste forslag! For det kan jo være en importeret serie som er region 1. 
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 10:13
Lidt sjovt..... Jeg har storebror, BDP-S500, og den vil godt afspille Blu-Ray men ikke DVD - Wink

Har netop, med møje og besvær, "gravet" mig ind til laseren og renset den.... det hjalp delvist - så enten er laseren færdig eller også har jeg ikke gjort arbejdet ordentlig LOL (drev:BPD-100)

Any way... hvis din afspiller ikke kan afspille de skiver den plejer/har kunnet? - er det laser-fejl.....
Opdateringer er altid fremadrettet, altså kun for at kunne håndtere/afspille nyere skiver.

Ps. der er ikke "dobbelt-laser" i disse billige drev.

Bond Cool





Redigeret af bbond - 01-Juni-2021 kl. 10:19
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2021 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Thomas.T<div><br></div><div>Bedste forslag! For det kan jo være en importeret serie som er region 1. </div>[/QUOTE Thomas.T

Bedste forslag! For det kan jo være en importeret serie som er region 1. 
[/QUOTE skrev:



 Var der ikke engang en tråd om problemer med Multiregion, det mener jeg der var, hvor nogen

 Var der ikke engang en tråd om problemer med Multiregion, det mener jeg der var, hvor nogen afspillere havde problemer med dem.??
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2021 kl. 19:04
Jeg ved at et af problemerne med Blu-ray afspillere generelt er, at man (læs: filmindustrien) løbende har fiflet med diverse kopibeskyttelser etc. Det er derfor ikke utænkeligt, at firmwaren i din S350 bare ikke fatter kopibeskyttelsen på discen. Har du eventuelt en ældre Blu-ray skive. Hvis ja, og den afspilles uden problemer, så er min antagelse nok desværre korrekt.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2021 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Jeg ved at et af problemerne med Blu-ray afspillere generelt er, at man (læs: filmindustrien) løbende har fiflet med diverse kopibeskyttelser etc. Det er derfor ikke utænkeligt, at firmwaren i din S350 bare ikke fatter kopibeskyttelsen på discen. Har du eventuelt en ældre Blu-ray skive. Hvis ja, og den afspilles uden problemer, så er min antagelse nok desværre korrekt.


Og det er jo derfor at man tit kan opgraderer firmware i afspilleren og så kommer det til at virke igen. 

MEN på et eller andet tidspunkt, så stopper de med at opdaterer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu