|
Sony bdp s7200 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kampus
Prøvet det du skrev men når jeg vælger lyd på fjernbetjening til BD og HD Master auto så står der DTS med rødt i displayet på AVR. Når jeg så trykker på mowie/tv knappen på receiver fjernbetjening så står der kort HD Master audio i displayet på receiver, jeg har slået mix lydindstilling fra på BD afspiller så det må vel være korrekt så nu, at den afspiller HD Master lyd eller skal jeg også gøre det som du Kampus skriver. Til radiomand ja kører medHDMI fra BD til receiver |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja du skal skifte lydindstilling til PCM som er det samme som Bitstream. Når afspiller viser DTS HD MA foregår afkodningen i afspilleren.
|
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
Hej Kampus
Nu har jeg prøvet at sætte til pcm i digital lydudgang nu står der pcm surr i displayet og den lyser ikke rødt med DTS så det er da vel ikke pcm man skal slå til |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har du sat reciever til Auto Surround eller Pure Direct?
|
|
![]() |
|
Hej Kampus
Receiver står ikke som pure direct, ved ikke om den står til auto surround hvor kan jeg tjekke det Skal den ikke det da, hvis det er, tak for svar |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
Hej Lofferen Jeg har samme opsætning og det står helt korrekt (da du i tråden var nået til nedenstående citat). Sony'en har en ret mærkelig menu (ligesom PS4) og du skal slå BD lydmix fra og sætte digital udgang til AUTO og IKKE PCM, så kører du bitstream. På din onkyo receiver vil der så med små røde bogstaver stå DTS (uanset hvilken DTS du kører med) og når du klikker på info på receiverens fjernbetjening så kommer du til at se DTS HD MSTR i det store display.
|
|
.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jep! Lofferen - DU havde det allerede korrekt. Kampus kørte dig ud på et vildspor...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Beklager, men når der ikke står Bitstream, hvad skal man så? PCM selvfølgelig, fordi det er et råt signal ![]() |
|
![]() |
|
Tak Sylvest mm for svaret så står det rigtigt for mig blev bare forvirret over at der kun stod DTS med små røde bogstaver men som du skriver når jeg trykker på movie knappen så står der DTS HD Master. Min gamle onkyo stod der DTS HD Master audio med rødt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |