|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Jeg har prøvet Blu-ray og alm. dvd og det ser rigtig godt ud, der er ingen grund til at sætte Billedet er rigtig flot på begge formater, jeg venter på min nye Sony STR DG910B som jeg får en af dagene, så får jeg høre rigtig hvordan den afspiller lyden. Den er utrolig nem at sætte op, få tryk og så er den kørende, i med den nyeste opdatering (v 3.70) og den er klar til nyere Blu-ray, skulle få hastigheden op ved load. Et stort plus er de 6 Blu-ray film man får med, værdi ca. 1.200 til 1.400 kr. Så jeg betegner det som et rigtig godt køb.
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
hvor finder du den opdatering? kan du lave et link?
|
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Ja, her. http://support.sony-europe.com/hav/bd/bd.asp?l=da&sc=bd& amp;m=BDP-S300
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
takker
|
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
![]() |
Velbekom. Du skriver i et tidligere indlæg at Ringenes Herre kun kommer på Blu-ray. Ved du hvornår de sender Ringenes Herre ud på Blu-ray. |
|
![]() |
|
Nigaband ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Får mail ikke en mail om at filmene bliver sendt til en?
|
|
![]() |
|
![]() |
interessant spørgsmål, jeg fik ikke nogen, hvilket jeg også fandt mærkeligt, for kan der være noget lettere end at sende en automatisk mail. registrerede mig for omk. 14 dage siden. venter stadig på film.
|
|
Blue is the Colour!
|
![]() |
|
![]() |
Fidusen ved at hente hos play.com, sendit.com og dvdpacific.com, er da meget lille nu, som der bliver skrevet på forsiden, taget postdanmark sig godt betalt nu for at fortolde, 1 stk dvd eks. til 200,- + 150 i toldgebyr = 350,- for 1 film Jeg har mistet interessen for at hente derfra nu. |
|
![]() |
|
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Sony lover P.O.C trilogien samt Spidermann trilogien ved køb af Sony BDP-S300, men nu 2.5 mdr efter at jeg har købt denne, har jeg kun modtaget Spidermann. Jeg har flere gange rykket Sony kundecenter, men får kun en sludder for en sladder. Jeg kan kun konkludere at Sony reklamerer falsk. Redigeret af kanvas - 09-Marts-2008 kl. 20:06 |
|
![]() |
|
FallenAngel ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Fik både P.O.C og Sipdy trilogierne i samme brev igår ca. 1 mdr efter registrering, måske var jeg bare heldig?
|
|
Toshiba Z3030D 47"
Panasonic PZ85 42" Panasonic BD35 Supra HDMI |
|
![]() |
|
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Fik i nogle bekræftigelse på email?
|
|
![]() |
|
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
Jeg modtog begge trilogier efter ca. 1 måned.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |