|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() Sendt: 11-Juli-2007 kl. 20:03 |
|
Hej alle denne nye Blu-ray sælges i USA for 499.95USD og dette er incl 5 film , hos bla. www.sonystyle.com , er der nogen der ved lidt mere om hvornår den kommer til danmark og en ca pris , dette er jo hos SONY selv og for 2700kr |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Jeg har lige via American Shopper bestilt PS3'eren for 499$ inklusive blu-ray remote controller, inklusive Memento i blu-ray og inklusive værdikupon til 5 film! Pris ialt 604$ inklusive fragt og gebyr.
Med moms og told, har jeg regnet mig frem til lige under 4100,- En ret god deal og så kan jeg se de billige amerikanske blu-ray film på den ![]() |
||
![]() |
||
munken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Status: Offline Point: 147 |
![]() |
|
Skal du ik til USA for at kunne indløse de kuponer? |
||
![]() |
||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
En vens kone er bosat derovre, så hun indløser dem og sender dem |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Hvor meget er det moms og skat er på når man bestiller fra udlandet. Er det forskelligt fra det beløb man køber, eller er det en hvis %, som gælder alle beløb ?? |
||
![]() |
||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Det er 25% af varen pris |
||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
||
![]() |
||
![]() |
|
Man kan selv regne lidt på det her
![]() |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Mig bekendt kommer den model ikke til EU. Og ja - du glæder dig for tidligt hvis du tror at du kan omregne en US-pris og få EU-pris. Min ligger sikkert pt hos tolderne og sylter. Jeg betalte $535 (ink. fragt/porto) for den men det var så uden film. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |