|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() Sendt: 25-Juni-2010 kl. 19:39 |
Heysan!
Jeg har lige fået fingre i en Sony BDP-S350 blu-ray afspiller. Ville egentlig gøre den kodefri på DVD-delen (som forklaret på Videohelp.com) med min egens til formålet indkøbte OneForAll fjernbetjening, men det funker ikke. Helt specifikt synes jeg ikke at kunne finde en device code, der giver mig mulighed for at fjernbetjene afspilleren. Jeg kan godt fjernbetjene min Sony RDR-HX750, så det er ikke remoten, der er noget galt med. Det er for øvrigt modellen URC-7721 (OneForAll 2). Afspilleren har seneste firmware 020, hvis det skulle gøre en forskel. Er der nogen derude, der har en ide til, hvordan jeg alligevel får gjort skidtet kodefri? Tager imod samtlige forslag med kyshånd (men betaler ikke i naturalier ![]() /az EDIT: Woohoo!!! Jeg har lige fået det til at virke! Det viser sig, at selvom afspilleren ikke umiddelbart ser ud til at respondere (jeg prøvede, som anbefalet, at forsøge at tænde/slukke afspilleren med OFA remoten), så skal man bare ignorere det og trykke de angivne koder alligevel. Og vupti, skidtet er kodefri! ![]() Redigeret af azrael - 25-Juni-2010 kl. 23:19 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |