|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bifboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() Sendt: 23-September-2008 kl. 08:12 |
Jeg har tænkt mig at investere i en af disse to aggregater. Nogen der umiddelbart kan forklare mig den store forskel på dem, der retfærdiggører en prisforskel på op til 1.800 kr??!! |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej. Jeg ved ik' om 1800 kr kan retfærdiggøre forskellen, men i s350'eren får du: - profil 2.0 afspiller via en opdatering - Ethernet port - USB port (til en usb nøgle så du kan gøre den 2.0, men den skal købes separat) - Væsentlig hurtigere loadtider - "Slankere design" Dette er forskellene som jeg kan huske. Ellers kan du også se dem her: http://www.sony.dk/product/blu-ray-disc-player Og sammenlign de to afspiller Redigeret af Rod83 - 23-September-2008 kl. 09:29 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |