|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kimpetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 19-Marts-2009 kl. 18:51 |
Har langt om længe fået udskiftet min Sony BDP-S300 med en Sony BDP-S550. Jeg har dog et problem: afspilleren står i stuen og routeren på 1. sal. Det er ikke praktisk at trække et kabel, så hvordan kan jeg så connecte den til nettet? Har læst at man kan koble en Linksys WGA54G game adapter og gøre det den vej rundt, men kan ikke finde en sådan på www.edbpriser.dk. Nogen der har et alternativt forslag? |
|
![]() |
|
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Hej.
Hvis du har en stikkontakt på 1. sal, kan du jo tage afspilleren med derop? ![]() |
|
![]() |
|
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Måske du skulle have ventet lidt med at udskifte og købt BDP-S560 istedet for
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
![]() |
|
kimpetersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jesper75: Det gjorde jeg for et par dage siden, sikke et besvær det var at flytte 32" CRT fra soveværelse til repos og retur! :( filmtosse: I følge www.blu-ray.com kommer 560'eren først d. 1. maj, det lå FOR langt fremme, da jeg allerede HAVDE solgt 300'eren. :( |
|
![]() |
|
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Jeg læste din første besked som om det var for at
opdatere din maskine, men det er vist for at se ekstratingene på filmen over nettet. Så ikke flere smarte bemærkninger fra mig, bare held og lykke med det ![]() |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Hvis det kun er for opdatere fw, så brænd en CD skive, smæk den i maskinen, på 5 minuter er fw opdateret
|
|
![]() |
|
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
![]() |
En af mine kollegaer på arbejder købte en wrt54XX (Jeg kan ikke huske model nummeret)
Så installerede han dd-wrt (http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/What_is_DD-WRT%3F) og satte den i bridge mode. Det eneste den gør er så at skabe forbindelse mellem en x-box360 og hans almindelige wireless. Han siger han kan se HD film fra hans Synology box på x-boxen. Redigeret af david79 - 20-Marts-2009 kl. 07:37 |
|
![]() |
|
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Linksys Wireless-G Ethernet Bridge WET54G
Fås her http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=45826
Obs!!!Bemærk lige at den kommende BDP S560 er uden 8ch. analog udgang
|
|
![]() |
|
castillo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Hvordan kan det være at min BR melder fejl når jeg vil updaté til den nyeste firmware. Under internet indstillinger siger den alt er korrekt. Men alligevel kan der ikke skabes kontakt til server, hvordan kan det være? Jeg kan heller ikke komme ind på BD-live |
|
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8 CENTER: B&W XTC BAG: B&W XT8 SIDE: B&W XT2 SUB: B&W PV1 Kabler: Van den Hull |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |