|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() Sendt: 27-Februar-2011 kl. 10:28 |
hej
har lige købt en sony bdp-s550 blu ray afspiller af en kollega, men den vil ikke spille alle mine dvd'er (bl.a. dem fra usa), så er der nogen der kender en hurtig måde til at få ophævet regionsspærringen på denne blu ray.??
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() |
"Hold the magic/set button until the DVD button flashes twice."
ved du det.?
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
Fandt ud af at de bruger sådan en fjernbetjening til at gøre den regionsfri http://www.google.com/images?q=Kameleon+URC-8206&rls=com.microsoft:da:IE-ContextMenu&oe=&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=da&tab=wi
|
|
![]() |
|
![]() |
ok - det er jo ikke lige den jeg har, så jeg må prøve om det det lokale Sony Center vil hjælpe mig.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det skulle de være i stand til for en lille betaling.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg gjort den regionsfri hos Sony Butikken, og nu kan jeg se regionskodede dvd fra bl.a. USA, men jeg ved ikke også om den regionsfrihed også gælder blu ray, da jeg ikke har nogen som ikke er fra EU - er der nogen der ved om det de gør med en sådan Sony fjernbetjening også gør at man kan benytte Blu ray fra andre regioner.??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
For at kunne se BDer fra andre Regioner skal den Chippes. Der er Chipset til Sony maskiner, men lige om der er til den model ved jeg ikke. Det er ikke et gør det selv project.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |