|
Sony BDP-S590 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mogens65 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2012 kl. 18:01 |
Har lige købt en Sony BDP-S590! Men undre mig over
applikation som følger med Netflix kan jeg ikke ændre sprog og lyd ved
børnefilm kun ved vokse. vTuner kan den kun finde en dansk station og fem
udenlandske under fundene danske stationer. Har min Sony BDP-S590 en fejl?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var dét med Netflix ikke en kendt fejl, som de arbejder på at løse?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mogens65 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 42 |
Det ved jeg ikke, det er bare irriterende for de små skal altid stoppe afspilning af børnefilm og starte den op i voksen så er det muligt at ændre sprog og lyd! |
|
![]() |
|
Savner mest vTuner blive ordnet så jeg kan finde de 92 danske stationer som på deres hjemmside. Redigeret af mogens65 - 02-November-2012 kl. 21:04 |
|
![]() |
|
Min erfaring
med Sony BDP-S590 Blu-Ray 3D WiFi efter 4 dages brug.
![]() Redigeret af mogens65 - 03-November-2012 kl. 07:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |