recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony BDV-N9100W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony BDV-N9100W

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Karsten Hede Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karsten Hede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony BDV-N9100W
    Sendt: 07-April-2013 kl. 00:30
Leder efter et nyt anlæg, har solgt mit gamle Wink

Har kigget og lyttet til Sonos soundbar, men synes ikke lyden er fyldig nok. Tror man skal invistere i i både Sub og 2 stk Sonos 3 for at få den ønskede lyd. Men så faldt jeg over http://www.sony.dk/product/hch-systems-with-blu-ray-disc/bdv-n9100w

Jeg vil gerne have indputs fra jer hvad i synes, umiddelbart ligner det hvad jeg leder efter. 

Ville dog helst have det bare var helt hvidt hvis man skulle snakke om udseende Big smile

Kom frisk

Redigeret af Karsten Hede - 07-April-2013 kl. 00:33
Til top
LarsGeisler Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGeisler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 08:46
Tja det kan jo alting, så er det er godt. Spørgsmålet er jo bare hvordan det lyder. Når det kommer på lager vil det npk være en ide at prøvelytte lidt.
Genrelt vil du nok få svært ved at få anbefalinger i dette forum, til disse alt i et anlæg. Det er jo lidt tankevækkende at du her får 5 højttalere, en subwoofer og en blurayspiller og forstærker for mindre end hvad mange giver alene for sourround receiveren.
God lyd kræver først og fremmes gode højttalere, dvs. Relativt store og tunge kasser med gode enheder, særlig center og subwoofer. Et problem med disse anlæg er ofte at subwooferen skal spille i et større toneområde end godt er. Det er vigt at subwooferen ikke siger noget over 80 - 100 Hz, da stemmer ellers kan få et noget buldrende udtryk.
Men lyt selv
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karsten Hede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 11:32
Tak for svaret Wink

Jeg er udmærket klar over at folk på dette forum har lidt andre prioriteter til deres anlæg.

Jeg gider bare ikke have en anlæg som jeg havde i slut 80erne med for og effekt forstærker og et anlæg der var næsten en halv meter højt.

Da havde jeg Dynaudio højtalere til. Så ved godt hvordan god lyd er, der er bare kommet lidt andre prioriteter ind Big smile

Jeg vil gerne have et der er funktionelt og lidt smart at betjene og se på. Der så også er lidt god lyd i uden at det skal være en halv meter højt og fylde det meste af stuen.

Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 11:44
Hej Karsten

Dit spørgsmål ligger i et forkert forum. Dette forum hedder Min Hjemmebiograf "vis dit udstyr frem for andre brugere". Spørgsmålet skal ligge i Surround "Lyd til hjemmbiografen mm."

Mvh Schulz
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karsten Hede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 15:45
Sorry Confused
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu