recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY BDV-N9100WB BLU-RAY 5.1 3D BLACK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONY BDV-N9100WB BLU-RAY 5.1 3D BLACK

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bittetegning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Juli-2013
Sted: Brønderslev, Da
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bittetegning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONY BDV-N9100WB BLU-RAY 5.1 3D BLACK
    Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 19:11
Står og skal have nyt anlæg til stuen og har kigget på SONY BDV-N9100WB BLU-RAY 5.1 3D BLACK. Er der nogen der ved om det har fejl og mangler og om det ellers spiller ok. Skal både bruge det til film og musik.
Eller måske forslag til en anden løsning til omkring 7000 kr.
Ditte
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 18:54
Dette system var jeg også på kig efter men efter jeg så og lyttet til BDS fra Harman så har jeg skiftet medning :)

Redigeret af Glenn-Haderslev - 14-Oktober-2013 kl. 18:55
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bittetegning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 18:59
Vi har også kigget på et Harmon bds 770. Tror du det kunne være en god løsning til en stue på ca 20 m2
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 19:59
Det ved jeg ikke i nu da jeg lige har bestilt et BDS 880 modtager det trosdag :D men er næsten sikker på det vil være bedre en det Sony og hvis nu man ik er hel tilfreds så udskifter man da bare satellit højttalerne eller sin sub :)

Høre KT Radio om en fair pris de er gode og forhandle med ;)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bittetegning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 20:09
Ok tak. Hvad har du givet for dit
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 20:28
jeg gad 10.500 + 2stk gulvstander syntes selv det var en meget god pris :)
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bittetegning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 18:02
Hej. Vi har nu fået købt anlæg :-) besluttede os for at følge dit eksempel og har købt Harman Kardon pds 880.
Kan du bruge det der hedder DLNA? Det kan vi nemlig ikke få til at fungere.
Hilsen Ditte
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu