|
SONY BDV-N9100WB BLU-RAY 5.1 3D BLACK |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bittetegning ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2013 Sted: Brønderslev, Da Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 19:11 |
Står og skal have nyt anlæg til stuen og har kigget på SONY BDV-N9100WB BLU-RAY 5.1 3D BLACK. Er der nogen der ved om det har fejl og mangler og om det ellers spiller ok. Skal både bruge det til film og musik.
Eller måske forslag til en anden løsning til omkring 7000 kr. Ditte |
|
![]() |
|
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette system var jeg også på kig efter men efter jeg så og lyttet til BDS fra Harman så har jeg skiftet medning :)
Redigeret af Glenn-Haderslev - 14-Oktober-2013 kl. 18:55 |
|
![]() |
|
Bittetegning ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2013 Sted: Brønderslev, Da Status: Offline Point: 9 |
Vi har også kigget på et Harmon bds 770. Tror du det kunne være en god løsning til en stue på ca 20 m2
|
|
![]() |
|
Glenn-Haderslev ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Det ved jeg ikke i nu da jeg lige har bestilt et BDS 880 modtager det trosdag :D men er næsten sikker på det vil være bedre en det Sony og hvis nu man ik er hel tilfreds så udskifter man da bare satellit højttalerne eller sin sub :)
Høre KT Radio om en fair pris de er gode og forhandle med ;) |
|
![]() |
|
Ok tak. Hvad har du givet for dit
|
|
![]() |
|
jeg gad 10.500 + 2stk gulvstander syntes selv det var en meget god pris :)
|
|
![]() |
|
Hej. Vi har nu fået købt anlæg :-) besluttede os for at følge dit eksempel og har købt Harman Kardon pds 880.
Kan du bruge det der hedder DLNA? Det kan vi nemlig ikke få til at fungere. Hilsen Ditte |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |