|
Sony Blu Ray Apps virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2014 kl. 00:02 |
Her til aften virker Netflix og andre Internet Apps på min Sony BDP-S590 ikke.
Internet Browser App'en virker, så der er fungerende forbindelse til Internet. Nogen andre i DK der har oplevet lignende ? Jeg fandt en på et internationalt Sony fora der har samme problem: http://community.sony.com/t5/Blu-Ray-Netflix-Online-Video/Blu-Ray-S590-Issues-with-Netflix-then-internet-apps/m-p/318930#U318930 Det er præcis samme fejlmeddelelse jeg får. |
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fandt denne kommentar på samme fora, sikkert det samme min BDP-S590 er ramt af.
"This is a known problem with the BDP-S390. Sony has been fielding a rash of complaints since Monday 4/7/14. Evidently it's the 2012 release of this unit. The provisioning server at Sony dedicated to this model release falsely identifies a registration error and tries, unsuccessfully, to re-register it. Engineering is working on a fix." |
|
![]() |
|
Min BDP-S390 har samme problem...
|
|
![]() |
|
Stadig nede. Har haft kontakt til både Netflix og Sony, ingen løsning endnu.
Der er en længere tråd om det her: http://community.sony.com/t5/Blu-Ray-Netflix-Online-Video/No-Netflix-Provisioning-Server-Connection-Failure/td-p/316846 Redigeret af Duelund - 17-April-2014 kl. 16:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |