|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 03-August-2006 kl. 12:44 |
||
Jeg overvejer at smide nogle penge efter en Sony Bravia X2000, er der nogen af jer som ejer det? eller evt. nogen som har set det i funktion i et ordenligt setup?
|
|||
![]() |
|||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
||
Jeg tror ikke der er nogen der har købt det endnu. Ved at Der er
en der har bestilt, men vidst ikke fået det. Har også selv overvejet
dette tv, men indtil videre er det philips 429831 jeg skal have, men
det kan jo ændre sig
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er jo på papiret et kanon tv, med mulighed for 1:1 visning af 1080p såvidt jeg kan læse mig til.
Men jeg har ikke kunnet finde nogen herhjemme som har det stående så jeg kan se det. |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
Det står hos Fona2000. Synes desværre at det skuffer ret meget.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvilken kilde var det sluttet til? |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
DVD, jeg ved dog ikke fra hvilken afspiller samt om det var HDMI. Kunne desuden ikke lide designet på skærmen, den er pænere på billeder. V2000 er væsentligt flottere. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ok, jeg håber det var en ringe DVD-afspiller koblet til via composit ![]() Jeg bor desværre i Jylland ![]() |
|||
![]() |
|||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
||
Hej, Jeg har anskaffet en KDL-46X2000. Desværre har jeg ingen HD-kilde endnu, men hvis nogen skulle være interesseret, har jeg smidt en lille anmeldelse her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41036&P N=1&TPN=6
|
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Kan du ikke reposte dit billede af ringenes herre, det virker ikke. |
|||
![]() |
|||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
||
Rettet og skulle virke nu. Redigeret af Flemmings - 12-August-2006 kl. 11:41 |
|||
![]() |
|||
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
||
Hej - jeg er nok en af de første.... Jeg havde et Toshiba 47WLG66P, som jeg havde lidt forsk. problemer med, mest af kosmetisk art, og fik det udbyttet til et Sony KDL-46X2000. Jeg har ikke fortrudt det! - det er et fremragende TV
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ser du digitalt TV på det (DVB-T) via den indbyggede tuner? Jeg har forsøgt i dag, men får at vide, at menu-punktet til at indstille de digitale kanaler ikke er tilgængeligt. Det ser faktisk ud som om TV'et ikke har indbygget digital tuner, hvilket skuffer mig meget - især prisen taget i betragtning, og det at TV'et er bygget til det incl. menuer specielt for digital modtagelse... Redigeret af Flemmings - 12-August-2006 kl. 14:29 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |