|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
@Flemings - hey "partner in crime"
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
@Zaragon: Ahh! Kunne heller ikke fostå det. Det vil jeg prøve! Tak for svaret |
|
![]() |
|
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
@Flemings - any time
![]() ![]() |
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Ser ud til at 40" udgaven er ved at være landet: http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-40X20 00&site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=TVP +LCD+TV
|
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Er der nogen pris på?
|
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Jeg har endnu ikke kunnet finde den hos danske forhandlere... jeg er også nysgerrig efter at få prisen, men mon ikke den lander omkring de 30-35K?
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg er som sådan ikke tilhænger af at reklamere, men jeg har selv haft utrolig gode erfaringer med www.globama.com i Tyskland - man taler tysk, engelsk og svensk, prisen er rigtig, og servicen er i top!
![]() |
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Inden du køber, så besøg et Sony center med DVB-T antenne signal og leg med opsætningen af 46X2000, prøv eksempelvis og se TV-avisen.
Glem HD demoen med bjerge, blomster og pigen med hunden, den viser ikke dette TV´s billedekvalitet ved daglig brug ! Og derefter besøg et Panasonic Center og se et 42PV600 eller 50PV600. |
|
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |