recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony CDX-GT25/29
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony CDX-GT25/29

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
WellDone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Maj-2010
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony CDX-GT25/29
    Sendt: 06-Januar-2011 kl. 10:44
Hej,

I forbindelse med køb af lettere brugt bil, har jeg under garantien fået udskiftet en defekt Blaupunkt autoradio (uden mp3 :-P) til en Sony CDX-GT29 autoradio med mp3 afspiller. Nu skal man ikke skue given hest i munden, så jeg vil ikke klage til forhandleren over det, der faktisk er et udmærket byt Clap Men jeg døjer altså med at hver gang jeg slår tændingen fra, så bipper den lige 6 gange for at fortælle at jeg har glemt at tage frontpladen af Angry Det bliier ret hurtigt træls at høre på.
I manualen er der kun information om hvorledes tastatur bip slås fra, samt at hvis jeg vælger ikke at benytte den indbyggede forstærker, så vil bip's heller ikke nå ud til højttalerne. Da jeg i forvejen døjer med tinnitus, har jeg ikke intentioner om at købe en ekstra forstærker Wink Jeg har derfor søgt ret så meget på internettet, om jeg kunne finde gode hints. Eneste alternativ jeg har været i stand til at opstøve er at anbringe et relæ mellem Sony og bilens højtalere, der afbryder forbindelsen når bilens tænding slukkes. Jeg har dog ikke lyst til at ødelægge bilens højtalere med de blops, man kan frygte et relæ kan skabe Confused

Jeg er derfor meget interesseret i om der udi landet findes information om skjulte menu muligheder el. lign. i Sonys carfi produkter - for det kan da ikke passe at vi skal være tvangsindlagte til satanistiske bip-lyde bare pga. en 500 kr. autoradio? Beer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu