recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Cyber-Shot DSC-H2 [PROBLEM LØST]
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony Cyber-Shot DSC-H2 [PROBLEM LØST]

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Cyber-Shot DSC-H2 [PROBLEM LØST]
    Sendt: 06-April-2018 kl. 22:49
Har netop fået et Sony Cyber-Shot DSC-H2. Det virker fint, men når det står tændt, så er der en underlig, snurrende lyd fra det - som om, at en motor eller et eller andet kører konstant. Har ALDRIG hørt sådn en lyd fra et digitalkamera før.

Npgen, som kender noget til det?


Redigeret af mnielsen - 07-April-2018 kl. 09:11
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 08:53
Hej.
Tror du ikke det er en lille " motor " til zoom.
Har selv en Canon SX 60 HS som også kan høres en lille smule når den er tændt.
Dog ikke noget jeg synes de generer.
Mvh
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej.
Tror du ikke det er en lille " motor " til zoom.
Har selv en Canon SX 60 HS som også kan høres en lille smule når den er tændt.
Dog ikke noget jeg synes de generer.
Mvh

Jo - efter lidt søgen rundt omkring på nettet, har jeg fundet flere engelske indlæg, hvor man snakker om det - og det ER en motor, som enten har med zoom eller fokus at gøre. Og nej - "larmen" generer heller ikke mig, men tænker blot på, at så er det nok derfor, det har et så stort strømforbrug. Det kan nemlig hurtigt æde et par AA-batterier!LOL

Var ellers LIGE ved at tænke på at tage det med på min rejse til Korfu, da der er indbygget søger, hvilket er ret godt, da displayet kan være svært at se i kraftigt solskin - også selv om jeg lige har købt ekstra batteri til mit Sony DSC-HX60V, som OGSÅ "suser", når det bare står og er tændt! Skulle lige prøve at lægge øre til det - har aldrig hørt nogen støj fra det kamera.Big smile
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 09:26
Du kan købe nogle genopladelige batterier.
Med hensyn til display, synes nu ikke de nemme at bruge i sollys. Bruger altid søger.
Jeg har et Canon 70 D som ikke larmer / suser  i "tomgang ",men den kan høres når jeg fokuserer,men det kan jeg vel ikke undgå.
God tur til Korfu.
Mvh og en god weekend
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2018 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Du kan købe nogle genopladelige batterier.
Med hensyn til display, synes nu ikke de nemme at bruge i sollys. Bruger altid søger.
Jeg har et Canon 70 D som ikke larmer / suser  i "tomgang ",men den kan høres når jeg fokuserer,men det kan jeg vel ikke undgå.
God tur til Korfu.
Mvh og en god weekend

Har dem allerede, til et kamera, jeg bruger på mit arbejde - det kan måske også bare have været for billige batterier, jeg havde købt lige for at teste kameraet - Varta - og der står godt nok "Longlife" på dem.Big smile Kameraer har altid snurret lidt, når man fokuserer eller zoomer, så det kan ikke undgåes.

Nu ved jeg da, at mit ikke er i stykker, eller der er fejl på det - men så havde det ikke gjort så meget - jeg fik det for 0,gratis.

Også go' weekend til dig!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu