|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hesselburger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Hesselburger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Har ovennævnte tv, og et stort smil på læben. Har først for nyligt taget mig sammen og sat CA-modul med viacess i, og ser nu DR1, DR2,TV2 og INFO kanalen, via dette (er de eneste kanaler jeg kan se da jeg bruger et gammelt TDC kort jeg har opsagt = betaler ikke til TDC) Af gode grunde kan jeg derfor kun udtale mig om billedkvaliteten på disse kanaler. Billedet er ikke i HD, men man bliver sku i tvivl om der er, så skarpt står det!! Har oplevet TDC's HD-selector, både under WM i fodbold (som blev sendt i HD) og i almindeligt brug, men har aldrig set billedet så flot som det står på D3000. Et sikkert 13 tal her fra (ja ja ved godt karrakter skalaen er lavet om, men er vel old school) |
|
![]() |
|
spooky ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Hej alle, Sonycenter Rødovre har nogen rigtig gode priser på D3000 modellen lige nu: PRIS: 32" 11.499,- Produktlinks til www.sony.dk < id=main name=main ="Main with Menu.aspx?path=%2fda%2fr%c3%b8dovre%2fprodukter%2ftv%2fden+nye+d3000+serie&layout={96B3A9B7-5453-4A94-A3BB-FD45759845D2}" method=post>< = value=dDw1NzMzNDY3NTI7Oz6MAW0rXN1X5axmd8a6FYQ/XRVr5g== name=__VIEWSTATE nm="" nmTagName="">> |
|
![]() |
|
mm98 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Jeg fik min KDL-40D3000(K) i fredags. Venter på CAM modulet fra Stofa.
Når man sammeligner en KDL-40V2000 og en D3000, så er det kæmpe forskel ved analogt signal (hos mig "ihvertifall"). I nogle tilfælde er det analoge signal lige så flot (på D3000'eren), som digitalt på V2000'eren. Dette kan man ikke just sige om V2000'eren. Når jeg har fået CAM modulet, så får i lidt mere info. Har kun 4 åbne kanaler pt. Redigeret af mm98 - 04-August-2007 kl. 19:20 |
|
Med venlig hilsen
Carsten Petersen Restordre: Samsung 46C8705 / Samsung BD-C6900 |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
![]() |
Jeg mener, at alle kabeloperatører i Danmark skal tilbyde DR1, DR2 og TV2 gratis ("must carry"), så der burde egentlig ikke være behov for at indsætte CAM i dit tv. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
bliver helt klar min næste skærm.. 46" kan findes på hifipriser for kun 13400 kr.
|
|
![]() |
|
QuaZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Jeg regner også selv med at blive indehaver af dette fantastisk tv mandag eller tirsdag :)
Da jeg ringede til Sony Center Hellerup i forgårs oplyste han mig den til 18.000 men hvis man kan få den til 16.000 hos Rødovre må jeg lige presse lidt på sælgeren, ellers tager jeg sq bare til rødovre. |
|
![]() |
|
QuaZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
SÅ! :)
Har jeg fået den i dag. Den er fantastisk - man må så også sige at mit skifte har været ret enormt, 32" medion skærm fra starten af 06' til denne 46" *savle* skærm. Den er virkelig god til at fremvise såvel digital som analog tv. playstation 3 spil og blu-ray film har bare aldrig set bedre ud, eller følt bedre! :) 24p er bare fantastisk. |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
stod og kiggede på 40" idag i fona, det ser sku meget godt ud, må sige jeg synes designet på samsung M86 var lidt federe, men at billedet faktisk var flottere på sonyen.. også har sony også DVB-C tuner, det gør den lige 50% bedre for mit vedkommende..
|
|
![]() |
|
fhebo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Jeg har set KDL-40D3000 i Sony Center Lyngby og er overbevist om at det er det bedste fladskærms-tv til modtagelse af kabeltv. Billedet står knivskarpt når der modtages kabeltv med Selector kortet sat i - og dette kort skulle efter sigende kun koste 200-300 kr årligt, så det er til at leve med Selv om de er flinke i Sony centeret og har sat prisen ned til 14 kilo, så rykker det nu mere at jeg lige har set det til 11.700 på hifipriser.dk: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386633
|
|
![]() |
|
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Er du stadig glad for det? Hvordan er det med "slør" ved hurtige bevægelser når du spiller konsol? Det plejer at opstå på LCD TV men måske er dette bedre grundet dets teknologi? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |