|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() Sendt: 07-September-2008 kl. 12:43 |
Hej, - jeg har dette efterhånden gamle anlæg - til film lyder det ok, - men rigtig tilfreds har jeg aldrig været. Er der noget jeg kan gøre for at forbedre lyden eller skal jeg virkelig ud og købe nyt? Vil det f.eks. hjælpe at skifte højtalerne ud, - altså er forstærkeren god nok? Eller vil en anden forstærker kunne bruge højtalerne? Hvad med ledningerne, - vil det hjælpe at bruge tykke kobber ledninger? Link til systemet her:
http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-surround-kit/dav-dz700 fw vh
Godowsky |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er jo trådløse højttalere, de er jo ikke lige til at udskifte. Du vil ganaske sikkert være bedre tjent med en total udskiftning. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
Jeg tror faktisk at højtalerne er helt normale, - der er en modtager til de trådløse baghøjtalere, - altså er det ikke selve højtaleren der er trådløs, - den er skam forbundet med en ledning til denne modtager. Nå, - nu har jeg klippet ledningerne over og sluttet min "gamle" tafb930 Sony stereo forstærker til, - naturligvis ingen surround. Jeg har sluttet subwooferen til en af højtalerudgangene, - der er nemlig til 2 sæt, - det lyder faktisk ok! Nå - men kan du anbefale et eller andet anlæg, - jeg vil nødigt give mere en 20 kilo for det... helst 10, - tja... vel bare så billigt som muligt ;) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er jo ganske pæne muligheder med det beløb, du kan jo spørge dem der kender til Onkyo og Marantz f.eks. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |