|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jokeren1978 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 02-Juli-2008 kl. 07:31 |
Har netop fået et sony surround anlæg (5.1) til mit fjernsyn. Det er trådløs hvilket vil sige at signalet til de to baghøjtalere ikke behøver indbefatte to ledninger fra receiveren. Men jeg har problemer med at få ordentlig kontakt med disse to baghøjtalere. Jeg bor i et etagebyggeri (hvor der er et hav af trådløs netværk). Har desuden trådløs internet i samme rum samtidig selv. Mit system er et Sony DAV-DZ860W (billede her: http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.recordere.d k/indhold/articlefiles/1651-DZ860W-big.jpg&imgrefurl=htt p://www.recordere.dk/indhold/templates/%3Fa%3D1651&h=784 &w=1000&sz=55&hl=da&start=13&tbnid=2bwO9 t9a0qLbsM:&tbnh=117&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3D Sony%2BDAV-DZ860W%26gbv%3D2%26hl%3Dda%26sa%3DG Jeg skal "parrere" recieveren med boxen ved baghøjtalerne der sender det trådløse signal. Det er ligesom den får ved 1 sekund eller 2 og så hopper fra igen. 8 ud af 10 gange lykkes parringen ikke (skal normalt kun gøres en gang) men en gang imellem melder den "complete" men det virker kun halvt inde i lydtesten (her kommer lyd ud af baghøjtalerne) men så forsvinder lyden fra baghøjtalerne igen. Nogen der har oplevet noget tilsvarende.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er netop ulempen ved at bruge trådløse enheder, der er alt for meget der kan forstyrre, og kvaliteten er heller ikke god, med alle de trådløse ting der er omkring dig, som slås om de samme frekvenser er der nok ikke meget at gøre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |