|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kaufmann94 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 16-Februar-2009 kl. 20:08 |
Hejsa!
Har Sony DAV-DZ860W en aktiv subwoofer? Jeg kan ikke rigtig finde ud af det nogen steder. Er der nogle der har sådan et? Er det godt? Her er et link til Sony's side: Sony DAV-DZ860W Her er til Cinemagic hvor jeg har tænkt mig at købe det: Sony DAV-DZ860W Er der evt. alternativer som er bedre, i samme prisklasse? Det behøves ikke nødvendigvis at være "Surround in a box" ![]() På forhånd tak! ![]() |
|
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you"
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Efter manualen, så er SW passiv, med en 285W Amp i Reciveren. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Kaufmann94 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Betyder en aktiv subwoffer meget? Vil det der give lige så god lyd som hvis den var aktiv?
|
|
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you"
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg vil da foretrække en Aktiv SW, til det anlæg du vil købe, er det jo ikke muligt at købe en ny og bedre SW, da en Aktiv ikke kan tilsluttes. Har ingen erfaring med en Passiv, mine Recivere har aldrig anvendt en sådan. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Andre der har det?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |