|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhebo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 28-August-2008 kl. 00:34 |
Hej. Er der nogen der har erfaringer med Sonys nye lille 2.1 anlæg DAV-F200 ? |
|
![]() |
|
jdahl ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Øv det var ikke mange kommentarer, jeg havde også lige håbet jeg kunne læse lidt om det herinde!
|
|
![]() |
|
Jon66 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Samme spørgsmål.
Er der nu et halv år senere nogen der kan kommentere på dette anlæg. Min mor vil gerne købe det hjemme til sig selv, hun synes det er pænt, men ville lige høre om nogen kan sige noget om lyden? |
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() |
Du kan evt. se diverse udenlanske tests her http://www.pricerunner.dk/pe/86-1107587/Hjemmebiograf/Sony-D AV-F200-Ekspert-Anmeldelser |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |