recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony digital "auto" programindstilling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony digital "auto" programindstilling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhvl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony digital "auto" programindstilling
    Sendt: 24-Maj-2009 kl. 17:14
Hey

Jeg har et ganske udemærket Sony KDL-52X3500 - men med en brugeruvenlig grænseflade.

Den ting der irriterer mig er at hver gang YouSee ændrer på ét eller flere programmers placering på deres digitale sendenet - ja så skal jeg lave en helt ny "automatisk programindstilling". Alle Programmer bliver flyttet rundt, og jeg skal igen bruge 15 minutter til at sortere dem. 15 minutter af mit liv "jeg aldrig får igen". Argh!

Er der virkelig ikke en anden metode? Kan man få en hacket version af deres firmware med et fornuftigt interface? Er der noget jeg har overset?

Mvh
Jesper
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 17:41
Jeg kan trøste dig med, at du ikke er alene. Sonys kanalsortering må være programmeret af en praktikant fra folkeskolen - hvis ellers man har den slags i Japan. Der er adskillige oplagte og simple muligheder for at gøre den meget bedre.

Men jeg tvivler på, at nogen har hacket en firmware. Jeg tror ikke, at der er tilstrækkelig street cred i at hacke firmware til TV-apparater.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu