|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() Sendt: 13-September-2007 kl. 18:14 |
Ja , det er da noget af en udmelding...http://nyhederne.tv2.dk/it/index.php/id-41411.html MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Det er vel egentligt meget logisk. En DVD i et HD kamera er jo også nærmest en joke. |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Der er vist en sensations-journalist der har været lidt for hurtig på aftrækkeren... Jeg vil påstå at der er tale om en fejltolkning af pressemeddelelsen. Sony satser på Blu-Ray som afløser for DVD, ja - på sigt! Det betyder ikke at de med ét slag holder op med at levere DVD-afspillere og optagere. Slet ikke så længe blu-ray optagerne kun kan fås i Japan... Så bare rolig, du skal nok kunne købe DVD-optagere fra Sony næste år også... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Skal vi så til at have HDD/BD-optagere? Held og lykke siger jeg bare, når man tager prisen på en blank BD-R-skive i betragtning. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
Otto , ja du har nok ret , men når man kun læser det journalisten skriver , ja så er det en meget klar udmelding , troede egentlig at SONY havde stor succes med deres recordere... MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Vil en PS3 egentligt kunne afspille en BD disk hvis man selv har optaget den med sit video kamera ? Her tænker jeg på om PS3 kun vil afspille diske med kopibeskyttelse m.m. Redigeret af lahan - 13-September-2007 kl. 18:53 |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Og det var så her du begik din fejl... Jeg er holdt op med at lægge noget som helst i hvad journalister uden for den mest seriøse del af fagpressen inden for et område udtaler sig om. Det er _konsekvent_ sådan at når en journalist i den almindelige presse udtaler sig om noget jeg har forstand på, så siger de noget forkert, eller i allerbedste fald noget der er så forenklet at det i praksis forvirrer mere end det gavner. Og så var det jeg spurgte mig selv: Hvis det er sådan med ting jeg ved noget om, hvorfor skulle det så være anderledes med alle de ting jeg ikke ved noget om? Ergo er journalister generelt én af de informationskilder jeg har mindst tiltro til. |
|
![]() |
|
![]() |
Ifølge de officielle specs understøtter PS3 BD-R medier, så det må man umiddelbart formode - men der kan være begrænsninger i hvilke formater den vil afspille fra hvilke medier. Der er ingen hardware-mæssig begrænsning i det i hvert fald. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja otto , jeg ved det egentlig godt , man skal ikke tro på alt hvad man læser MVH |
|
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Jeg tror meget på følgende nye standard, som flytbar harddik til en rigtig god pris. På en 160GB er der plads til 13 timer i 1920 x 1080P.
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
Personligt er jeg ret glad for bånd, i forhold til backup. Mht. 13 timer, så er det jo et tal taget ud af den blå luft. Hvad er bitraten, 1k? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
160000*8 / (13*3600) = 27.3 Mbps på TS niveau.
Lad os håbe at vi får HDTV med AVC i denne kvalitet. Det bliver fantastisk. ![]() Redigeret af JesperLund - 13-September-2007 kl. 19:35 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |