|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
|
Aha! Så kan jeg bedre forstå det. |
||
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
||
![]() |
||
peg4608 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|
Men det korte af det lange ... hvad ville I vælge i mit tilfælde, som kunne være analogt med René's indledende spørgsmål : Sony 1010 eller Pioneer 930H (når den nu engang kommer) ? Jeg har i forvejen Pioneer 435 plasma, og venter på den rette HDMI HD recorder løsning. Har nogen et godt bud, og tror I på, at der ville være interesse for fælleskøb af Pioneer 930H? Priserne ligger jo noget højere end for de tidligere modeller. mvh Peter |
||
![]() |
||
Gizkor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Jeg smider lige endnu et spørgsmål ind her, jeg overvejer nemlig de samme maskiner. Men er det rigtigt at Sony ikke kan gemme i mapper, så alle filer ligger sammen? For det bliver da hurtigt noget værre rod med mandens fodboldkampe, mine tv-serier og datterens teletubbies i en lang pærevælling
![]() |
||
It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune, must be in want of a wife!
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Jeg ville klart vælge Pioneer
![]() ![]() Jeg vil dog sige, at det med Mapper (Grupper, som det hedder på Pioneersk) bruger jeg ikke ret meget, selvom alle Pioneer maskiner har haft minimum 4 grupper (de nye modeller har 9 mener jeg). Dvs. jeg propper mine optagelser i grupperne, men jeg bruger stort set aldrig systemet med at kun vise en af disse - så længe man giver optagelserne gode navne og et fornuftigt thumbnail, så er det ikke så svært at finde dem (i hvert fald på Pioneers maskiner). Redigeret af HeartWare |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Vejgaard ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|
http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=155327&Sort=To tal Det er denne jeg overvejer, og som jeg ser det er den faldet fra 11 Kkr til omkr 7 Kkr. på ganske få mdr. |
||
-----------
mvh Vejgaard |
||
![]() |
||
Blade ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Hej der
Måske kundeservice og skal tages i betragtning. Har nu haft min Sony rdr gx300 til garantirep.. De har så beholdt den i en måned og 3 dage... Ikke lige min forestilling om god kundeservice.
Mvh Jacob |
||
![]() |
||
slib ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Da jeg stærkt overvejer at købe Pioneer 436XDE og gerne vil køre i samme mærke i DVD med HD kigger jeg i øjeblikket på 630'eren. Giver denne maskine de optagede programmer navne eller skal du selv navngive dem? Er der nogen der bruger en Pioneer recorder som CD-jokebox - er det noget der virker???
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Pioneer DVR-630 kan selv navngive timer-optagelse, hvis disse foretages via Guide+ systemet (som ikke fungerer i Danmark endnu, men GemStar - som er dem, der står bag Guide+ - er begyndt at undersøge markedet, så det kommer nok indenfor det næste års tid eller to).
Det er dog ret nemt at navngive titlerne efterfølgende (det gør jeg selv). Du benytter SMS-metoden til det, så hvis man er vant til at skrive SMS, så vil det gå ret tjept. Jeg har lagt en del af mine CD'er ind på min 630'er, men da jeg ikke er den store musik-lytter, så er det ikke ret meget jeg bruger det. Men det fungerer fint så langt som jeg nu har brugt det. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
larsl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|
Og så nævner du ikke engang at man kan navngive titlerne når man programmerer timeren, (godt nok ikke easy timeren) |
||
![]() |
||
slib ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Tak for svaret Hvordan fungere jokeboxen - vises jokeboxen på tv'et og kan du se numrene med navne på fjernbetjeningen, så du kan vælge numre på denne måde? Et par andre spørgsmål - kan man stoppe midt i et optaget program på HD og slukke for at se videre næste dag uden at udsendelsen starter forfra. Sagt på en anden måde, starter det optagede hvor man sidst slukkede eller ....? Kan man spole tilbage midt i en optagelse (sætte en optagelse på pause) og se videre med en forsinkelse? |
||
![]() |
||
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Du kan få den til € 530 prøv at se her:http://www.innova24.biz/ItemDetail.aspx?shitemid=16531
|
||
![]() |
||
larsl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|
Ja medmindre du trykker 2 gange på stop (for at annullere "resume" funktionen) ja |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |