|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 12-Marts-2007 kl. 10:14 |
Der var engang en som skrev hvordan man kunne rense sit display på telefonen. Men nu kan jeg ikke finde det, håber der er nogen som kan hjælpe. Og ja, jeg ved godt garantien bortfalder, så der er ingen grund til at skrive om dette.
|
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Hvis det er småridser kan de midler der nævnes i artiklen CD reparation prøves, men sæt lige forventningerne lavt! Almindelig tandpasta er muligvis lige så godt! Overvej at kikke hos Cellshoppen /MichaelS Redigeret af MichaelS - 12-Marts-2007 kl. 18:05 |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Det er støv jeg skal have fjernet. Har fundet et link via mobil-forum.dk hvor der er vist billeder af hvordan man gør, men ellers mange tak for hjælpen. |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |