|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() Sendt: 22-August-2008 kl. 13:27 |
Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at poste, men det var det tætteste jeg kunne komme på noget med at downloade musik. http://mobil.nu/ArticlePages/200808/22/20080822083446_MDK370 /20080822083446_MDK370.dbp.asp Ifølge linket bliver Sony Ericssons nye musik Download tjeneste, Play Now Arena, uden DRM. Dette betyder altså at man frit kan flytte det mellem sine computere, MP3 afspillere og mobiltelefoner. Jeg synes dette er et kæmpe skridt, og noget der gør at jeg nok kommer til at købe noget musik på nettet. Stadig ærgeligt at de ikke tilbyder downloads i Lossless kvalitet, men dette er et kæmpe skridt i den rigtige retning. Jeg har ikke tidligere villet købe musik over nettet, pga begrænsninger med afspilningen. Jeg afspiller mit musik hovedsageligt på min iPhone eller via Squeezebox, og her har jeg ikke kunne bruge DRM beskyttet musik til noget. |
|
![]() |
|
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Jeg synes i hvert fald det er et skridt i den rigtige retning! dette er jo mere attraktivt end at pirat downloade musik, da der er diverse faldgrupper ved dette.
Jeg vil i hvert fald komme til at benytte mig MEGET af denne nye tjeneste og man skal op og have noget lidt vildere udstyr for at kunne hører forskel på en 320kbps mp3 og så flat.. så det er super godt og at de ikke som så mange andre kun kører 192kbps max! |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Ja, det glemte jeg, det skulle efterisgende være en ganske pæn kvalitet musikken er i, selvom det er lossy. Grunden til at jeg efterspørger Lossless, er at så ville jeg måske begynde at købe hele cd'er på nettet. Som det er nu, bliver det nok mere enkeltnumre som man hører i radioen eller lignende. Lige nu er der ikke stor forskel, men jeg ville blive rigtigt ærgeligt hvis jeg de næste fem år køber min musik sådan, hvorefter at jeg køber et anlæg som gør at jeg sagtens kan høre forskel - for så er det for sent. Har lige været igang med en re-ripning af alt vores musik, da det lå i en håbløs rodebunke og i elendig kvalitet. Det gider man ikke gøre særligt mange gange. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |