recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony EX/NX/HX i butikkerne ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony EX/NX/HX i butikkerne ?

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 20:42
Ja en  Glossy skærm giver en masse genskin. Har det selv på min hp monitor

Men hummelmose og hans syn på billedekvalitet. så er det netop langt bedre med en  Glossy skærm. 
så kan udmærket godt forstå han er tilfreds med den.
hvis jeg skulle have en lcd vil jeg også foretrække en Glossy skærm

fin anmeldelse og tillykke med skærmen hummelmose

sploinik
husk Ja har kun et mærke og det er phillips.
Til top
JA Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

JA har jo bare talt side ud og side ind med at genskin er et kæmpe problem på plasma. Det Sony der er da ihvertfald lige så ramt.

Udover det, så ser jeg frem til læse yderligere om din artikkel om tv. Synes det nye Sony tv ser ret spændende ud Smile


Linket er et godt eksempel på prolematikken. Det er et væsentligt problem på plasma, fordi man ikke kan få plasma uden genskin.

LCD fås i alle varianter og man har som bruger et valg - nogle fabrikanter som eksempelvis Sony har valgt en blank skærm, andre en mat ( Philips/Sharp) , og igen andre en mellemløsning. Købere af en Sony LCD vælger til, ikke fra - Hummelmose har bevidst valgt.

Men synes godt nok det er slemt på de nye Sony LCD, selv med gardiner trukket ned består problemet - men ikke alle tar det så tungt.

http://www.youtube.com/watch?v=7nAOcVwGBzo&feature=player_embedded#


Redigeret af JA - 22-Marts-2010 kl. 18:23
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu