|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Redneck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2011 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Kan dvb-t2 ikke være ligemeget for mig når jeg modtager mit signal over fibernet og ikke egen antenne?
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
Mener du skrev at den skulle bruges til digital TV med antenne.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis ikke Tuneren skal bruges, så har det ingenbetydnimg hvad den kan eller ikke kan modtage.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Redneck ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2011 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
nå ja sorry, misforstod dig tror jeg. Jeg modtager tv signalet igennem antenne stikket altså den indbyggede tuner, men selve signalet kommer fra fibernettet :) hovsa..
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så er det ikke DVB-T, så kan det hvad det angår være lige meget med T2 og CI+.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
Ved ikke om du bor i nærheden af Elgiganten,men jeg mener de har begge modeller,så er det da nemmere at sammnligne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |