|
Sony ex721 tænder af sig selv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2015 kl. 16:41 |
Har jeg spøgelser eller er der andre gode ideer.
I går aftes havde jeg nogle venner med børn på besøg. Ingen af os eller ungerne var i nærheden af de to fjernbetjeninger, der kan tænde tv'et. Den ene er en yamaha rav251 og den anden er den originale, men tv'et tændte. Her for tre minutter siden, spurgte min kæreste om vi skulle finde et afsnit på viaplay, og pling tv'et var tændt, igen uden nogen af os var i nærheden af tv'et. Spøgelser, eller ved tv'et hvornår det ønskes tændt eller? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo nok som på andre TVer den automatiske opdatering der tænder det, så deaktiver funktionen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er slået fra, det skal søges frem på den før end det sker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |