recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony ex721 tænder af sig selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony ex721 tænder af sig selv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony ex721 tænder af sig selv
    Sendt: 05-Januar-2015 kl. 16:41
Har jeg spøgelser eller er der andre gode ideer.

I går aftes havde jeg nogle venner med børn på besøg. Ingen af os eller ungerne var i nærheden af de to fjernbetjeninger, der kan tænde tv'et. Den ene er en yamaha rav251 og den anden er den originale, men tv'et tændte.

Her for tre minutter siden, spurgte min kæreste om vi skulle finde et afsnit på viaplay, og pling tv'et var tændt, igen uden nogen af os var i nærheden af tv'et.

Spøgelser, eller ved tv'et hvornår det ønskes tændt eller?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 16:57

Det er jo nok som på andre TVer den automatiske opdatering der tænder det, så deaktiver funktionen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 17:26
Det er slået fra, det skal søges frem på den før end det sker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu