|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Næh men det er nok fordi jeg ikke bruger systemet til at skrive beskeder med :P Det med musikken vil jeg dog se frem til at bruge - det har jeg lidt savnet faktisk. Har bare kun læst det fremhævet som det med at kunne få muligheden for at læse og skrive beskeder som det "folk" ventede på. Og forstod/forstår det bare ikke helt. Kan være det ændrer sig når jeg får et tastatur til svinet :) |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Selvom jeg har et tastatur er det meget begrænset hvor mange beskeder jeg sender. da dem jeg sender til ikke selv har tastatur også ikke gider skrive tilbage! men at kunne spille sin egen musik i nogle fede online spil er et hit. ville dog aldrig gøre dette i spil som mgs4 el drakes. da lyden betyder så meget for stemningen og spiloplevelsen |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hehe nej så er det sq også nederen at skrive hvis de ikke svarer.. Jeg vil nok også kun spille musik et spil hvor stemningen ikke er relevant. |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Saa kan i tage det roligt igen. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=192333&a mp;site=cvg
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Der skrives i en anden tråd at den er blevet releaset? |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det er vel ogsaa midtuge nu. Men jeg postede inden den traad blev lavet, eller samtidigt. Han har sikkert set at den er kommet, da han taendte skidtet i dag. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Den er ude nu - har lige hentet den!
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
HMM min har mistet forbindelsen til nettet, kan man downe den et sted fra, og smide den ind via flashkort ?
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Tusinde tak for hjælpen. den er på vej ned.
![]() |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
Wuhu, min
fejlede så intet ved 2.40 men har lige opdateret til 2.41 og nu fucker
den for første gang i den tid jeg har haft den. Den skrev at der var
sket en harddisk fejl efter at Firmwaren var færdiggjort og jeg havde
set dvd på den. Så nu vil den have mig til at formatere for at komme
til at starte igen. Great at miste sine saved games. 50% GTAIV og
tredje akt i Metal Gear Solid 4.
Altså for at beskrive forløbet: Downloader firmware -> opdaterer -> den går ind i dvd, jeg ser dvd menuen. -> går ud af dvd playback da jeg skal sætte lyd til hdmi -> vælger dvd playback -> den hænger lidt og skriver signed in -> kommer ingen vegne men jeg kan trykke på PS knappen -> jeg genstarter via PS knappen. I og med at jeg har set DVD efter opdateringen, må man da konkludere at opdateringen er færdig. Er jeg bare solgt eller kan den reddes? /Update: Genstartede igen og ser ud til at køre fint nu. Weird ![]() //Update igen: Nåh, den slettede alle mine saved games i processen. Alle tiders. Så nu efterlyser jeg om, der er nogen der er nået omkring 50% i GTAIV og endnu vigtigere tredje act i Metal Gear Solid 4, som gider uploade? Orker næsten ikke at starte forfra. Suk. Redigeret af Insaniac - 09-Juli-2008 kl. 14:42 |
|
![]() |
|
![]() |
Í feel your pain...hvis du har læst min tråd for nylig så kan du se at noget lignende skete for mig. Og med samme tabte spil. Dog var det ikke i forbindelse med FW. Det skete bare. Jeg er dog tilbage i Act 3, men GTA hænger på 11%... Men du har sikkert ikke læst min tråd, for så burde du have lavet backup. Jeg gør det hver aften nu Gider slet ikke den FW. Den virker fint med 2.40. Downloade den senere, efter jeg har spillet og gemt. |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |