|
Sony forstærker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Cykel Ole ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2019 Sted: København Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er jo en gammel Sony forstærker STR-DE 185
Nu er der noget med potentiometer, som jeg ikke har en dyt forstand på ![]() Er kun en stakkels cykelsmed. Tror jeg prøver at købe noget kontaktspray, og det er nok hvad mine evner strækker til ![]() Og hvis det ikke hjælper, må jeg nok gå til en reparatør med dyret Men mange tak alle sammen 👍👍👍
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Reparatør er svær at finde, og sådan en koster kassen at bruge.
Kig evt på den her https://forum.recordere.dk/s-marantz-sr5000_topic158730.html Klaus
|
|
![]() |
|
gasolin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1588 |
fandt service manuallen
Kig på den her, den er god |
|
![]() |
|
Cykel Ole ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2019 Sted: København Status: Offline Point: 10 |
Hej Klaus.
Tror lige jeg prøver med kontaktspray, inden jeg gør andet, men tak for hjælp.
|
|
![]() |
|
Tak Gasolin
Jeg prøver med kontaktspray i første omgang, ellers må jeg lige gå i tænkeboks.
|
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1175 |
Lyngdorf MP60 2.1-B&W 802D-Soundimpress ICE1200-HY252-PU400-ICE50-Tangent powera2-Fosi Audio ZA3-MK S S150mk3-JBL Ti10K-B&W Fpm4-B&W M1-Epson TW7100-Panasonic dmp-ub900-Apple tv4K-Dayton Ultimax 15-22
|
|
![]() |
|
Yes, det gør jeg, men vil lige prøve med kontaktspray
Tak Frank
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |