recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Handycam DCR HC18E - Et godt valg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony Handycam DCR HC18E - Et godt valg?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Friisi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Handycam DCR HC18E - Et godt valg?
    Sendt: 20-Januar-2006 kl. 17:05
Hej,

Jeg ønsker at købe et digitalt videokamera. Jeg har absolut ingen erfaring med dette emne, og finder det umiddelbart ret uoverskueligt. Dog har jeg i lang tid ønsket mig et videokamera, og derfor har jeg nu besluttet, at jeg vil købe et. For mig er det vigtigt, det er et kamera til en overkommelig pris, da det jo bare skal bruges til en 'hobby'.

Det videokamera jeg har kigget mest på er Sony Handycam DCR HC18E, men jeg ved ikke - om det er et godt valg? http://www.edb-priser.dk/Listprices.asp?ID=125988

Hvad er fordelen ved et sådant kamera, og ulemperne?
Jeg ønsker primært at lave private videoer, men de skal også kunne bruges til andre ting, heriblandt interviews og "for-sjov-film". - Men nej, intet professionelt brug, højest semi, hvis det nogensinde kommer dertil.

Jeg har læst jeres tråd ang. "Avi VS. MPEG", og jeg er kommet frem til, avi er at foretrække grundet redigeringen - og det er jo også det format, som understøttes her.

Er der nogle af jer, som ud fra oplysningerne på EDB-priser kan fortælle mig, hvor lang tid der er plads til, der kan optages - samt hvor lang levetid, batteriet har? Disse informationer har jeg ikke selv kunne finde.

På forhånd tak.

- Friisi
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu