recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony HDR-TG3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony HDR-TG3

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2008 kl. 16:19

Ked af sådan at javve med dig, men det er et godt tilbud eller rettere 2

Det viser sig at der på hver af ABBA cderne er så meget ekstra materiale lagt til fordi LPer jo kun var på ca 40 min. Så reelt er de 9 cder lig med 18 LPer

Og Gasolinboxen er bare i lækker lærred med metallogo og også med en ekstra CD med goodies

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2008 kl. 19:50
udsolgt i city 2.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2008 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Ja, småt det er det i hvert tilfælde. Ikke meget større end en 20 styks pakke cancerpinde.

Jeg savnede en eller anden form for "greb". Kameraet er nærmest helt firkantet og jeg fandt ikke en god måde at holde det på. Well, måske det bare er mig .

I hvert tilfælde er det min mening, efter én dag med kameraet, at det er fedt med et kamera som man altid kan have med sig, også når man bare lige skal i byen eller til selskab med den pukkelrykkede. Problemet er bare at hvis resultatet at en ens bestræbelser blive af så tvivlsom kvalitet (ultra dogme stil), at ingen gider se optagelserne, så kan det jo ligesom være lige meget .

/Nils

Måske en løsning med et ekstra greb der skrues i stativbøsningen 

Ja, det kunne være flot at montere sådan stort håndtag med gummigreb . Eller endnu bedre sådan en "gammeldags" steadycam aggregat som er monteret på fotografens overkrop og via en kranagtig ting med knæk og diverse fjedre og gyroer går ud til hånden . Nå, nu løb det emne vist af sporet .

Det kamera du linker til er jo den nye model, og den ligger garanteret bedre i hånden en det jeg havde i én dag. Og ja, langt hen af vejen er jeg Sony-mand, og så må man jo betale ved kasse et. Dog ka' de ikke få mig til at droppe plasma, så på TV fronten må jeg vente og se hvad de kommer op med af OLED, når jeg skal have nyt TV om ca 4½ år. Jeg PRØVER at holde en udskiftningsfrekvens på 5 år for TV - det sidste holdt i 3 år .

/NIls

Redigeret af nbu001 - 21-Juni-2008 kl. 20:42
           
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2008 kl. 22:58

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

udsolgt i city 2.

Sorry to hear! Kommer nok igen. Forresten ikke 80er, men 70er musik. Du havde vel dårligt smidt bleen dengang 

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2008 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Måske en løsning med et ekstra greb der skrues i stativbøsningen 

Ja, det kunne være flot at montere sådan stort håndtag med gummigreb . Eller endnu bedre sådan en "gammeldags" steadycam aggregat som er monteret på fotografens overkrop og via en kranagtig ting med knæk og diverse fjedre og gyroer går ud til hånden . Nå, nu løb det emne vist af sporet .

Det kamera du linker til er jo den nye model, og den ligger garanteret bedre i hånden en det jeg havde i én dag. Og ja, langt hen af vejen er jeg Sony-mand, og så må man jo betale ved kasse et. Dog ka' de ikke få mig til at droppe plasma, så på TV fronten må jeg vente og se hvad de kommer op med af OLED, når jeg skal have nyt TV om ca 4½ år. Jeg PRØVER at holde en udskiftningsfrekvens på 5 år for TV - det sidste holdt i 3 år .

/NIls

Hm ja, så går det lommevenlige vist af produktet. Har selv prøvet at filme med et skulderbåret vhs klodset camera en hel dag. Det tog uger før skulderen var normal igen, så jeg foretrækker et lille fikst camera

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2008 kl. 09:06

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

udsolgt i city 2.

Sorry to hear! Kommer nok igen. Forresten ikke 80er, men 70er musik. Du havde vel dårligt smidt bleen dengang 

i 70erne, der havde bleen været smidt en del år.

gik ud af skolen i det årti, og det var uden ble.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
QuaZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2008 kl. 10:42
http://gear.comon.dk/news/5.hd-videokameraer.testet_15754.ht ml

Den bliver nr. 2 i Gear test kun overgået af Canon HF10 ...

Billed: Sony 46D3000
Afsp: Sony PlayStation 3
Kameraer: Sony DSC-W200, Sony Alpha 100 D-SLR, Sony HDR-SR5
Computer: MacBook 2nd gen.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu