|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Men ellers virker EyeTV 3 ret godt og kan bestemt anbefales.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
lahan: ja... desværre var alternativet en terratec H7.. men her får du ikke kopifunktionen med fra kameraet så den såvidt jeg er orienteret ikke har tilslutningsmulighed via s-video eller composite som eyetv hybrid har... som jo var hovedformålet.... hvor dvb t/c var lidt en sidebonus da prisen for videocapture og hybrid praktisk talt var ens.
det mest optimale ville være en eye tv hybrid... og egentligt er det mig ufatteligt at man ikke har lavet den med kortlæser.. for det er da en mangel af kaliber... den kan alt det den skal... bortset fra kortet
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
M.Koch ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Mht. hdmi-out, hvis du vil spare et par kr.:
forsendelsen tager to typisk 2 uger...
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Der findes flere muligheder, Sony har også lavet nogle Digital 8 video camcorder med DV OUT som både kunne afspille video8, Hi8 og Digital 8. Nogle af deres modeller kunne så afspille de analoge bånd video8 og HI8, og smide signalet ud som alm. DV/firewire/ilink, dvs. kameraet konverter det analoge signal til digital (DV). På Mac kan man med det simple program, iMovie loade sit matriale/bånd ind via DV/firewire/ilink. Det kræver så at man kan låne/leje sådan et Digital 8 kamera. Det hender af og til at jeg stadig skal loade HI8 matiale ind, her lejer jeg en Hi8 player og bruger en ekstern analog/digital converter, canopus ADVC-110. Ind med det analoge signal og ud med det digitale "firewire/DV" og den gøre det fremragende. Pluset er at når du har loadet dit matriale, og afspiller det, så kan du sende signalet retur i ADVC-110 fra din mac og koble et rigtig tv til den, frem for den monitor der sidder på din computer, speciel hvis du skal grade eller lign. Men det er en anden historie. PS: Hvis du skal redigere noget mere i fremtiden, så er Final Cut Express et super program at invistere i, Konen bruger det selv, jeg bruger dog selv Final Cut Studio og grænsefladen er meget lig. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |