|
Sony HT-RT5 eller bedre alternativ?? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KNY ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2011 Sted: Krogager Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2016 kl. 17:24 |
Hej alle
Jeg har set mig lun på Sonys HT-RT5 5.1 surround anlæg. Fordi: 5.1 lyd 3 HDMI ind 1 HDMI ud Optisk lyd OG analog Trådløse baghøjttalere og SUB Soundbar Det forlyder den spiller godt til både musik og film. MEN!!!! Jeg er i tvivl om der findes bedre på markedet, hvorfor jeg håber I måske kan hjælpe mig? Kan I anbefale andre anlæg til prisen? Max 7000 kr. På forhånd tak.
Redigeret af KNY - 29-August-2016 kl. 17:26 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes meget andet der er bedre.
Køb brugt, her er to forslag som samlet vil give dig en helt, helt andet lydoplevelse. http://www.dba.dk/marantz-nr1605-71-kanaler/id-1022404016/ http://www.dba.dk/50-hoejttalersaet-dls/id-1025435745/ Men det er selvfølgelig med kabel..... Klaus |
|
![]() |
|
KNY ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2011 Sted: Krogager Status: Offline Point: 16 |
Hej Klaus
Fruen skal også tilfredsstilles, så de store højttalere er udelukket. Vi skal over I noget Soundbar. Men tak for indputtet.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Store højttalere?
Dem jeg linkede til er ganske ganske små! Kleinhorns er store! http://www.moppe.dk/klhorn.html Okay, tag konen med ud og lad hende pege på, hvad du må få lov til at købe...... Klaus |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Eventuelt den her her.
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-marantz-nr1606-p-1544.html Har den selv ,synes den virker fint. |
|
![]() |
|
Det skal være en soundbar, da det er det eneste vi kan passe ind I stuen.
Også derfor jeg har kigget på Sony's HT-RT5.
|
|
![]() |
|
Klaus du ved hvad jeg mener ;)
Uanset størrelsen, så er der ikke plads til disse højttalere. Det skal være en soundbar. Også derfor jeg har kigget på Sony's HT-RT5.
|
|
![]() |
|
Okay, du spurgte bare efter noget bedre :-)
Klaus |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Og jeg nævnte også HVORFOR den var I søgelyset. Bla. fordi det var en soundbar. Er klar over man ikke skal bevæge sig væk fra de store trækasser, hvis man kræver super lyd, fremfor metal/blikspande, men designet og indretningen passer os bare bedre. Så må man jo prioritere.
|
|
![]() |
|
Spændende. Har selv kigget på Yamaha YSP-2500, som kører med lidt samme teknik, men ved ikke om stuen er ordentligt indrettet til dette.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Jeg er glad for mit HT-RT5, men har selvfølgelig også vundet dem, for tror ærlig talt ikke ville have brugt pengene på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |