|
Sony HW10 - hvor kan sådan en ses live? |
Besvar |
Forfatter | |
sgkong
Ny bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Status: Offline Point: 3 |
Emne: Sony HW10 - hvor kan sådan en ses live? Sendt: 19-Januar-2009 kl. 21:47 |
Hej,
Jeg leder efter en ny projektor, og overvejer en Sony HW10, men jeg vil helst gerne se den live inden køb. Evt. sammen med andre i samme prisklasse, da jeg ikke har endeligt besluttet mig endnu. Men jeg kan ikke finde nogle butikker, hvor de har den hjemme og sat op. (Og Sony kan ikke hjælpe). Er der nogen, der ved, hvor man kan se den live? Mvh |
|
Clinten
Junior bruger Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Sendt: 21-Januar-2009 kl. 23:44 |
Måske hos flatscreencenter.se i Malmø.
|
|
zekidk
Ny bruger Oprettet: 19-December-2008 Status: Offline Point: 14 |
Sendt: 25-Januar-2009 kl. 13:48 |
Jeg har én som er sat op, kalibreret og som jeg er übertilfreds med. Viser den gerne frem. Bor på Midtsjælland.
|
|
Frede76
Ny bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 25-Januar-2009 kl. 19:05 |
Hej.
Hvad bruger du af lærred til den. Og hvor har du købt den. Er nemlig meget interesseret i den. Mvh. Frederik |
|
zekidk
Sendt: 29-Januar-2009 kl. 07:23 |
Har dette lærred: http://www.techhaus.dk/product_info.php?cPath=84_173_174& ;products_id=1467 HW10 købt her (før nytår, på tilbud): http://www.creativevideo.co.uk/public/view_item_cat.php?cata logue_number=sony_vpl-hw10
|
|
zekidk
Sendt: 29-Januar-2009 kl. 14:59 |
I øvrigt: Mht købstilbuddet hørte der en gratis pære med hvis man købte inden 31.dec 2008. En del af Sonys promotion, Jeg fandt så ud af at der på Sonys hjemmeside stod at det kun gjaldt forbrugere i Storbritanien. Alligevel har CreativeVideo UK argumenteret for deres/min sag med Sony og en ekstra pære er nu på vej. Dette for at understrege den topservice som jeg altid får når jeg bestiller varer fra England, hvad enten det er Amazon.uk, palmcentre.uk eller creativevideo.uk. Det kan visse kæder og sælgere lære noget af herhjemme - man kalder det vist "go the extra mile." Så hvis du beslutter dig for et køb så har creativevideo i England de varmeste anbefalinger herfra (og nej... jeg får ikke procenter)
|
|
Frede76
Ny bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 29-Januar-2009 kl. 17:44 |
Tak for hjælpen.
|
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Sendt: 29-Januar-2009 kl. 19:57 |
Kunne de så bare få forlænget tilbudet også, så ville jeg nok kaste de penge jeg ikke har efter sådan en fætter . |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |