recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony HW10 - hvor kan sådan en ses live?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony HW10 - hvor kan sådan en ses live?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sgkong Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony HW10 - hvor kan sådan en ses live?
    Sendt: 19-Januar-2009 kl. 21:47
Hej,

Jeg leder efter en ny projektor, og overvejer en Sony HW10, men jeg vil helst gerne se den live inden køb. Evt. sammen med andre i samme prisklasse, da jeg ikke har endeligt besluttet mig endnu. Men jeg kan ikke finde nogle butikker, hvor de har den hjemme og sat op. (Og Sony kan ikke hjælpe). Er der nogen, der ved, hvor man kan se den live?

Mvh
Til top
Clinten Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-September-2008
Sted: Denmark
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 23:44
Måske hos flatscreencenter.se i Malmø.
Til top
zekidk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-December-2008
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 13:48

Oprindeligt skrevet af sgkong sgkong skrev:

Hej,

Jeg leder efter en ny projektor, og overvejer en Sony HW10, men jeg vil helst gerne se den live inden køb. Evt. sammen med andre i samme prisklasse, da jeg ikke har endeligt besluttet mig endnu. Men jeg kan ikke finde nogle butikker, hvor de har den hjemme og sat op. (Og Sony kan ikke hjælpe). Er der nogen, der ved, hvor man kan se den live?

Mvh

Jeg har én som er sat op, kalibreret og som jeg er übertilfreds med. Viser den gerne frem. Bor på Midtsjælland.

Til top
Frede76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 19:05
Hej.
Hvad bruger du af lærred til den. Og hvor har du købt den. Er nemlig meget interesseret i den.

Mvh.

Frederik
Til top
zekidk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 07:23
Til top
zekidk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 14:59

I øvrigt:

Mht købstilbuddet hørte der en gratis pære med hvis man købte inden 31.dec 2008. En del af Sonys promotion,

Jeg fandt så ud af at der på Sonys hjemmeside stod at det kun gjaldt forbrugere i Storbritanien.

Alligevel har CreativeVideo UK argumenteret for deres/min sag med Sony og en ekstra pære er nu på vej.

Dette for at understrege den topservice som jeg altid får når jeg bestiller varer fra England, hvad enten det er Amazon.uk, palmcentre.uk eller creativevideo.uk. Det kan visse kæder og sælgere lære noget af herhjemme - man kalder det vist "go the extra mile."

Så hvis du beslutter dig for et køb så har creativevideo i England de varmeste anbefalinger herfra (og nej... jeg får ikke procenter)

Til top
Frede76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 17:44
Tak for hjælpen.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af zekidk zekidk skrev:

I øvrigt:

Mht købstilbuddet hørte der en gratis pære med hvis man købte inden 31.dec 2008. En del af Sonys promotion,

Jeg fandt så ud af at der på Sonys hjemmeside stod at det kun gjaldt forbrugere i Storbritanien.

Alligevel har CreativeVideo UK argumenteret for deres/min sag med Sony og en ekstra pære er nu på vej.

Dette for at understrege den topservice som jeg altid får når jeg bestiller varer fra England, hvad enten det er Amazon.uk, palmcentre.uk eller creativevideo.uk. Det kan visse kæder og sælgere lære noget af herhjemme - man kalder det vist "go the extra mile."

Så hvis du beslutter dig for et køb så har creativevideo i England de varmeste anbefalinger herfra (og nej... jeg får ikke procenter)

Kunne de så bare få forlænget tilbudet også, så ville jeg nok kaste de penge jeg ikke har efter sådan en fætter .
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu