|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
hallo, er der nogen ??????
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
DEn ser nu meget spændene ud, men har de ikke en model med DVB-T ?
|
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Lahan Det tror jeg desværre ikke, jeg kan ikke finde noget på www.sony.dk eller www.sony.com Mvh. Soko |
|
![]() |
|
Kennethe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
JA |
|
![]() |
|
Bekko ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Jeg er helt klart interesseret, hvad er de vigtigste forskelle på de 2 modeller ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jeg er helt klart også med på en 1020'er /John |
|
![]() |
|
askham ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg er med på hx820'eren.
|
|
![]() |
|
jointer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er også med på en hx820 eller en hx1020 hvis prisforskellen ikke er for stor. Redigeret af jointer - 22-September-2006 kl. 13:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej jointer Jeg har set HX-1020 på en svensk hjemmeside til omkring 6.500,00 gode devaluerede svenske pesetas Men om prisen holder i DK ved jeg ikke. Hvis der er flere interesserede, må vi snart have Lars ud af starthullerne Venlig hilsen Soko P.s. Kom så Lars... |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg er interesseret i hx820`eren. Er dog ikke endelig afklaret. Afhænger også hva` prisen vil kunne komme ned i ? (nogen idè ?) Har også set at Proshop har den. Kan man "handle" med dem ? |
|
![]() |
|
maybe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 104 |
![]() |
Hej. Kunne sikkert godt være med på en 820, men kan ikke finde specifikationerne på den - hverken på Sony`s hj.side eller ved søgning. Er der nogle der ved, hvor de findes???? |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |