|
Sony hx855 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Hr. Herman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Japer
Tak for dit uddybende svar. Ja, man kan vel sige, at det handler om hvilke svagheder ved de to teknologier, man bedst kan leve med. Hører, ligesom dig, til dem for hvem det betyder noget, at tv'et også er flot at kigge på når det er slukket. Og der ligger Sony'en også efter min mening, i toppen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja lige nøjagtig. det handler om de "fejl" de forskellige modeller har som man ikke kan leve med og leve med. Jeg tror som almindelig dagligdags tv at man bliver gladere for sony'en. Ihvertfald hvad jeg er kommet frem til selvom jeg går meget op i billekvalitet.
At man slipper for buzz blæserlarm\summen burn in\retention irritationer\bekymringer er også rart. Mere lysstærk mindre strøm kort sagt man tænder tvet og kan lade det køre og slappe fuldstændig af i røven. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |