recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony HXD-870 vil ikke optage superligafodbold på 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony HXD-870 vil ikke optage superligafodbold på 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nicolaif Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony HXD-870 vil ikke optage superligafodbold på 3
    Sendt: 04-April-2010 kl. 11:37
Hej

Min Sony HXD-870 er for snart en langt stykke tid siden holdt op min og optage superliga fodbold på 3 plus, det skriver at der er copyright på indholdet og derfor ikke vil optage.
Er der nogen smuthuller?? Når man nu betaler for kanalen er det noget l... at men ikke kan optage det.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40829
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2010 kl. 12:03

Der skulle mig bekendt ikke udsendes et No Copy eller Copy Once signal på TV kanaler her i landet, men det er vist før blevet nævnt, at problemer er tilstede på diverse kanaler, og at det kan være forkert tolkning af WSS koder, så derfor kan der ikke optages.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu