|
sony justere lydudgang på høretelefon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2012 kl. 22:33 |
Jeg har tænkt mig at købe et sony 32" ex653 led . Men det er temmelig vigtig at man kan justere volumen på høretelefon uden at højtaler på tv følger med, og uden man skal ind i en menu for at justere den. Det skal være enkelt med vulumen op og ned.
ikke ret mange har dette tv, men det fungere sikkert på samme måde på hx755 hx 855 ex723 m.m
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se http://www.sony.dk/support/da/product/kdl-32ex653
Der kan du downloade manualen og se efter..... Klaus |
|
![]() |
|
larsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
Tak for svar, denne manual havde jeg dog læst inden mit spørgsmål, og der står ikke noget om det.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Så vidt jeg ved, så har lige netop Sonys tv den mulighed. De kan også justere lydstyrken på phono-out og/eller spdif-out. Har ikke set et Sony tv, der ikke havde den mulighed endnu. Selv mit gamle D3500 (2007 model),der nu hænger i soveværelset, har den mulighed.
|
|
![]() |
|
Tak det lyder godt, lige et spørgsmål mere kan man lave individuele indstillinger for de 4 HDMI-stik.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det tror jeg ikke.. Jeg har dog ikke prøvet, men jeg tvivler stærkt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
Okay, jeg undskylder, har været både pdf manualen og den der "interaktive" manual igennem. Hold da op, det er ringe dokumentation der er på det tv! Anyhow, så vil jeg mene (ud fra den der i-manual) at du kan justere volumen på hovedtelefonudgangen, med volumentasterne på fjernbetjeningen. Du kan også sætte den op til at slukke for de interne højttalere når du sætter hovedtelefonstikket i. Klaus |
|
![]() |
|
Måske, igen er i-manualen noget kryptisk http://pdf.crse.com/manuals/AE7Q100411/DK/c_snd_qv.html "[Lydstyrke offset]
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |